Ehdottakaa hyvää purtavaa miehen synttäreille. :)

[QUOTE="Vilukissa";24428153]Mites...käviskö kinkkuhyrrät, juustotikut, aurajuustotuulihatut..tai teet suolaisen "juustokakun" kinkusta tai savuporosta...???[/QUOTE]

Hmm ajattelin jotain muuta ehkä kuin kakkuja, kun on sitten se synttärikakku. :)
Kinkkuhyrrät kuulostavat hyvältä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
"vieras"
Nää on ihan mun lemppareita, ei kovin terveellisiä ja vaatii vähän näpertelyä, mutta kovasti aina kehuttuja! Eli nachoja joiden päälle laitetaan vähän ketsuppia paistettua ja maustettua jauhelihaa ja vähän juustoa ja sit uuniin. Itse oon tehnyt aina yksittäin nuo, mutta jossain näin juuri reseptin, jossa oli tehty tuo vuokaan.
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="vieras";24428205]Nää on ihan mun lemppareita, ei kovin terveellisiä ja vaatii vähän näpertelyä, mutta kovasti aina kehuttuja! Eli nachoja joiden päälle laitetaan vähän ketsuppia paistettua ja maustettua jauhelihaa ja vähän juustoa ja sit uuniin. Itse oon tehnyt aina yksittäin nuo, mutta jossain näin juuri reseptin, jossa oli tehty tuo vuokaan.[/QUOTE]

Kuulostaa hyvältä ja erilaiselta! Ei todellakaan tarvi olla terveellistä, synttäreitähän siinä vietetään eikä se kaljottelu kovin terveellistä itessäänkään ole. :D Joten pistetään päivä ranttaliksi ruuallakin.
 
"miranda"
Meillä viettiin viikonloppuna myös miehen synttäreitä ja tarjolla oli : kinkku-juusto voileipäkakku,jauhelihapizzaa,tonikalapiirakka,mangojuustokakku,mansikkakakku,valkokuorutteiset mokkapalat,sekä iso kulho irtokarkkeja,sipsejä ja pähkinöitä. Vieraat ainakin tykkäs hurjasti tarjoiluista;)
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
"vieras"
Ainiin ja tuosta rieskasta tuli mieleen toinen ihanuus: rieskan väliin tuorejuustoa (esim. ruohosipuli) ja kylmäsavustettua lohta. Sitten rieska rullaksi ja sitten leikkaus n. 2cm:n paloiksi ja coktail-tikuilla "kiinni".
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="vieras";24428223]Mistä se sun mies tykkää?? Ite aina yritän tehdä toisen lempijuttuja tuollaseen.[/QUOTE]

Ei ole kovin nirso, jätän kyllä inhojutut pois, kuten ananaksen ja paprikan... Lempiruoka on parmesaanikana mutta se ei oikein sovi...kun naposteltavaa nyt mietitään. :)
 

Yhteistyössä