Ehdotuksi kastelahjaksi...

  • Viestiketjun aloittaja Miettii
  • Ensimmäinen viesti
Miettii
Tarvisin ehdotuksia kastelahjaksi...tytölle.
En ole kummina...ja en halua välttämättä vaatteita ostaa...eikä mitään kovin arvokastakaan ole nyt varaa ostaa....
Mitä muuta olette ostaneet ystävänne lapselle,jos ei oteta listaam Tinasia lahjoja tai vaatteita?
Mitä itse haluaisitte lapsen saavan.....?
 
Kati
Mä olen ostanut aika monelle lapselle Pentikin lastenlautasen. Se on tosi tukeva ja painonsa ansiosta ei heti lennä lattialle. Aktiivikäyttö alkaa vasta vähän myöhemmin, mutta meillä ainakin on kovassa käytössä. Reunan malli on sellainen että lapsi saa sieltä itse ruokaa hyvin lusikkaan/haarukkaan. Ei oo kamalan kallis noin 15 euroa kai. Siihen voi sitten lisätä jotain jos tahtoo.
 
hyi
Alkuperäinen kirjoittaja Kati:
Mä olen ostanut aika monelle lapselle Pentikin lastenlautasen. Se on tosi tukeva ja painonsa ansiosta ei heti lennä lattialle. Aktiivikäyttö alkaa vasta vähän myöhemmin, mutta meillä ainakin on kovassa käytössä. Reunan malli on sellainen että lapsi saa sieltä itse ruokaa hyvin lusikkaan/haarukkaan. Ei oo kamalan kallis noin 15 euroa kai. Siihen voi sitten lisätä jotain jos tahtoo.
Tää on tosi hyvä!!! Pienikin lapsi osaa syödä tuolta lautaselta, eikä putoa , kun on niin painava.
 
Huom
Juu ei tosiaan mitään rekkarikylttiä eikä tinaesineitä.
Osta joku käyttöesine: ruokailuvälineitä, lastenastiat, pussilakanasetti, ihana vauvapyyhe tms. Niille on aina käyttöä.
 
palma
Me saatiin viisi vauvakirjaa, en suosittele sitä. Nimikilvet on minustakin karseita, samoin kaikki tinatuotteet. Makuja on siis laidata laitaan, joten ostan itse käyttökelpoista kamaa. Kestoilevalle perheelle olen antanut kestovaippoja ja siihen päälle jonkun pienen lelun lapselle. Paksu satukokoelma ilahduttaa pitkään ja lasten astioista on hyötyä myös. Säästölipas oli minusta kiva saada, samoin laadukasta lastenmusiikkia (ei mitään smurffeja). Pikkuvauva tarvitsee niin vähän, että musta lahja voi hyvinkin olla sellainen, jonka käyttöikä alkaa vasta myöhemmin.
 
murmeli
Kaikkein paras lahja olisi lahjakortti johonkin lastenvaateliikkeeseen, saa sitten ostaa mitä haluaa. Ei ole kauhean kivaa saada monta valokuvakehystä tai vauvakirjaa niinkuin meillä oli. Toinen vaihtoehto olisi suoraan kysyä vanhemmilta mitä haluaisitte.
 

Yhteistyössä