Ehdotuksia polttareihin

Mun pitäis suunnitella polttarit.. kauhea kaaso olen ku polttarit 3vk:n päästä ja suunnitelmia ei laisinkaan. Toki omat työt ja perhe verottaa sitä suunnittelu aikaa, ja polttariporukka on ympäri Suomea joten kokousta vaikea järjestää, yrittänyt olen mut ajat ei käy yksiin.

Pyytäisinkin teitä heitteleen mulle ideoita. haasteena on se että jengissä mukana sankarin 2,5kk oleva vauva. Mitään suuria summia myöskään ei porukka ole halukas laittamaan..

Tässä Tampereen seudulla siis pidetään ne.
 
No en kyl osaa oikeen sanoa, ku kaikki paikat on jo varattu aikoja sitten. Ette varmaan saa edes hierojaa tolla aikataululla.
Piknik johonkin puistoon? Jonkun luo saunomaan sen jälkeen? Tai särkänniemeen possujunaan, mut siä saa kolmen viikon päästä jonottaa ihan sikana, ku kaikilla on kesäloma.
Vähän oot kyl myöhään liikkeellä.
 
Finttu.. joo olen myöhässä liikenteessä, kasvo- ja jalkahoitoja on viä saatavilla ja se on yksi mitä olen ajatellut kun kyseessä pienen vauvan äiti. Saunoja en ole varannut (eikä niitä varmasti enää saatavilla) kun ne niin pirun kalliita.

Itsellänikin on lapsia mutta kyllä on haastavaa järjestää kun täytyy ottaa vauva huomioon. Kaikki extreme yms. on pois suljettu..
 
eikö sankari voi jättää niin pientä vauvaa vaikka isän hoiviin edes illalla muutaksi tunniksi?
sitten vois kehitellä jotain muutakin...
mutta aikataulu on kyllä näin kesä aikaan todella lyhyt...
rannalle uimaan ja siellä viltin päällä hyvät eväät,
ratsastamaan jonnekkin!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitar:
Finttu.. joo olen myöhässä liikenteessä, kasvo- ja jalkahoitoja on viä saatavilla ja se on yksi mitä olen ajatellut kun kyseessä pienen vauvan äiti. Saunoja en ole varannut (eikä niitä varmasti enää saatavilla) kun ne niin pirun kalliita.

Itsellänikin on lapsia mutta kyllä on haastavaa järjestää kun täytyy ottaa vauva huomioon. Kaikki extreme yms. on pois suljettu..
Saunomaan voi mennä jollekin kaverille.
 

Yhteistyössä