Ehdotuksia polttariohjelmaan !Kiitos

  • Viestiketjun aloittaja kaaso
  • Ensimmäinen viesti
kaaso
Polttariohjelmaan kaipaisin ehdotuksia, morsian tykkää rajusta menosta, ei nolata vaan hyvällä maulla. Esim. kasvohoidoista morsian ei innostu. Rajaa ei oikeastaan ole, sen verran hurja nainen kyseessä :D

Nyt listalla paikallisradioon silmät peitettyinä laulamaan karaoke biisiänsä,
paikkakunnan vaihto ja syömään. Illan päättää festareille meno jossa esiintyy morsiamen lempibändi. Morsian puettu päivän ajaksi asuun, ei nolo.

Mitä ehdotuksia teillä olisi päivän ajaksi radion jälkeen? Mitä festareilla voisi tehdä?
 
k
festareilla ainakin kannattais myydä kortsuja.. mut keksis siihen jonkun hyvän myyntipuheen... varmasti menee kaupan. näillä rahoilla morsian sais ostaa itelleen ruokaa... tai juomaa
 
kaaso
tankotanssi ollut ideana, mutta täällä pitää itse hankkia tila ja siihen ei nyt mahdollisuutta. mönkijät, hevoset, seinäkiipeily, moottoripyörät, karting.. on kokeiltu,siis morsian harrastanut näitä.
 
aikku
Mun siskon polttareissa mentiin porukalla bailatino tunnille, sisko pääsi kokeilemaan vetovarjoliitoa ja sitten yöelämään! :D Sisko mittaili sitten kadulla ja baareissa verenpainetta vanhalla syteemillä, hoitsuksi pukeutuneena... Päivällä oli puettu shakiraksi... :D Ja aamulla veti puistossa jumpan epämääräsissä kalsareissa, tais siinä olla jumppapukukin päällä..:) okei, eli osittain "nolaamista", tosin mun sisko ei sitä ehkä niin nolaamisena tainnu pitää... Hauskaa oli kaikilla... :)
 
poikamiesilta
Mä en kästä tuota ylenpalttista hössötystä, viitaten pienlentokoneeseen,seinäkiipeilyyn,vesihiihtoon jne. "Alkuperäinen ajatus on ollut järjestää ystävälle viimeinen ilta kavereiden kanssa ennen aviosäätyyn astumista. Kunnianosoitus ystävyydelle ja läheisyydelle, jonka pitäisi nostaa hymy huulille vielä vuosia häiden jälkeenkin".
Mikä ihmeen action-ilta siitä on vuosien varrella muokkautunut??
 
poikamiesilta
Alkuperäinen kirjoittaja v:
ap just sanoi, että kaverinsa on extreme-henkinen! Siksi haluaa tuollaista erikoista. Polttarit ihmisen luonteen mukaan...
Ei kun tarkoitan polttareita nyt yleensä ottaenkin, en vain ap:n. Kaikilla kova touhotus ja mahdollisimman paljon vaan kaikkea pitäis saada ympättyä samaan iltaan..tuntuu vähän lähtevän lapasesta noi polttarit nykyään.

 
Jospa oikein jaksaisin kirjautua sisälle, ap siis tässä :)
meillä tosiaan morsian extreme henkinen! Kaikki käy kunhan ei ole noloa asua päällä (muumi tms). Mukavaa päivää ollaan järjestämässä kavereiden kanssa, ei paikasta toiseen kellon kanssa menemistä. Mutta tuohon aikatauluun mahtuisi vielä jotain.
Erotiikkaväline esittelyä on tulossa, mutta se vedetään vähän eri kaavan mukaan kun itse niitä työkseni myyn, morsian saa siis esitellä vuorostaan osan tavaroista ;)

 
jees
Alkuperäinen kirjoittaja poikamiesilta:
Mä en kästä tuota ylenpalttista hössötystä, viitaten pienlentokoneeseen,seinäkiipeilyyn,vesihiihtoon jne. "Alkuperäinen ajatus on ollut järjestää ystävälle viimeinen ilta kavereiden kanssa ennen aviosäätyyn astumista. Kunnianosoitus ystävyydelle ja läheisyydelle, jonka pitäisi nostaa hymy huulille vielä vuosia häiden jälkeenkin".
Mikä ihmeen action-ilta siitä on vuosien varrella muokkautunut??
Samaa mieltä ja mun mielestä jo tuossa mitä on suunniteltu on hyvin jo ohjelmaa!!!
 

Yhteistyössä