Ehkä outo kysymys (yleisessä vessassa käymisestä)

  • Viestiketjun aloittaja Blue
  • Ensimmäinen viesti
Blue
Kun menette yleiseen vessaan niin pissaatteko reilusti äänen kera (siis lorisetteko) vai teettekö kaikkenne ettei ääntä kuulu?

Mä olen naistenvessassa käydessäni pissannut suht huolettomasti loristen sen kummemmin ajattelematta että se olisi noloa tai kummallista. Viimeksi vissiin seurusteluajan alussa miettinyt tarkemmin ettei vessasta kauheasti ääntä kuuluisi miesystävän korviin. (Tarkennukseksi: pissaa en pidättele, mutta sen verran ajattelen kanssavessailijoita etten ihan härskisti paukuttele tai isomman hädän ääniä päästele jos vessassa on muita)

Nyt tuli kaverin kanssa tämä puheeksi ja hän oli ihan pöyristynyt että kehtaan pissata avoimesti (no mitä muutakaan siellä vessassa tehdään.. :D ). Hän kuulemma tunkee ensin paperitollon vessanpönttöön ja sitten laskettaa reunaa pitkin ettei kuulu ääntä. Mä nippa nappa ymmärrän sen reunajutun mutta sitä en ymmärrä että sitä paperia pitää tuhlata sinne pönttöön. Parhaimmassa tapauksessa menee vielä tukkoon.. Siinä sitten mennä selittämään huoltsikan kassalle että kotin pissata kuin prinsessat mutta pönttö jumahti. :ashamed:

Mutta, miten te hoidatte toimituksen? Onko ihan kamalaa jos ääntä kuuluu? Lupaan parantaa tapani jos äänet tyrmätään täysin palstalla. :)
 
pyjamabileet
laitan paperia kans sinne tollona.
ei sitä tarvii metrejä olla. ihan joku viis,kuus palaa löyhästi puristeltuna riittää.

ja OT.kaikesta me naiset keskustellaankin :D
 
En lorottele huolettomasti enkä varsinkaan piereskele yleisissä vessoissa. Jos viereisessä kopissa on joku avoimempi tapaus, lorottaa ja paukuttaa estoitta niin en voi mitään että minua naurattaa kuin pikkulasta :D
En työnnä pönttöön paperia tai tee muitakaan kommervenkkejä, pissaan vaan hillitysti ja jos on pakko päästää kaasua niin se pitää säädellä tulemaan ääneti. Jos taas tiedän että tulee varmasti äänen kanssa niin käytän äänenvaimenninta, paperia ja piereskelen sitä vasten :LOL:
Miksi oi miksi oli pakko vastata tähän!
 
.
Nuorempana ehkä vähän kainostelin, nykyään annan mennä vaan. Paitsi jos pitääkin kakata. Silloin saatan laitaa pari palaa paperia ettei lompsahtele. Jotenkin kiusallista yleisissä vessoissa, ikäänkuin ne olis vaan pissaamista varten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
En lorottele huolettomasti enkä varsinkaan piereskele yleisissä vessoissa. Jos viereisessä kopissa on joku avoimempi tapaus, lorottaa ja paukuttaa estoitta niin en voi mitään että minua naurattaa kuin pikkulasta :D
En työnnä pönttöön paperia tai tee muitakaan kommervenkkejä, pissaan vaan hillitysti ja jos on pakko päästää kaasua niin se pitää säädellä tulemaan ääneti. Jos taas tiedän että tulee varmasti äänen kanssa niin käytän äänenvaimenninta, paperia ja piereskelen sitä vasten :LOL:
Miksi oi miksi oli pakko vastata tähän!
:LOL:
 
häääh
Ihan normaalisti hoidan asiani. Olenkin miettinyt (uskokaa tai älkää, mutta olen kiinnittänyt huomiota) kun muista vessoista ei aina kuulu mitään, että miten ne sen tekee. hahaa, nytpä tiedän että paperia ne sinne pönttöön tunkee. Noloa.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
En lorottele huolettomasti enkä varsinkaan piereskele yleisissä vessoissa. Jos viereisessä kopissa on joku avoimempi tapaus, lorottaa ja paukuttaa estoitta niin en voi mitään että minua naurattaa kuin pikkulasta :D
En työnnä pönttöön paperia tai tee muitakaan kommervenkkejä, pissaan vaan hillitysti ja jos on pakko päästää kaasua niin se pitää säädellä tulemaan ääneti. Jos taas tiedän että tulee varmasti äänen kanssa niin käytän äänenvaimenninta, paperia ja piereskelen sitä vasten :LOL:
Miksi oi miksi oli pakko vastata tähän!
Härregyyd kuinka hauska! :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
En lorottele huolettomasti enkä varsinkaan piereskele yleisissä vessoissa. Jos viereisessä kopissa on joku avoimempi tapaus, lorottaa ja paukuttaa estoitta niin en voi mitään että minua naurattaa kuin pikkulasta :D
En työnnä pönttöön paperia tai tee muitakaan kommervenkkejä, pissaan vaan hillitysti ja jos on pakko päästää kaasua niin se pitää säädellä tulemaan ääneti. Jos taas tiedän että tulee varmasti äänen kanssa niin käytän äänenvaimenninta, paperia ja piereskelen sitä vasten :LOL:
Miksi oi miksi oli pakko vastata tähän!
:LOL:

Mäkin tirskun ihan hulluna, jos joku päästelee tulemaan vapautuneesti.
 
Huomioonottaja
Pissaan hiljaa AINA, enkä KOSKAAN paskanna muualla kuin kotonani (tai äidin luna jos on pakko ).
Minusta se on toisten huomioonottamista ennenkaikkea.

En itsekään tykkää laittaa itseäni peilin edessä, pestä käsiä tai kammata tukkaa jos viereisessä kopissa joku antaumuksella ripuloi äänet täysillä tai suhauttelee pimppipieruja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
En lorottele huolettomasti enkä varsinkaan piereskele yleisissä vessoissa. Jos viereisessä kopissa on joku avoimempi tapaus, lorottaa ja paukuttaa estoitta niin en voi mitään että minua naurattaa kuin pikkulasta :D
En työnnä pönttöön paperia tai tee muitakaan kommervenkkejä, pissaan vaan hillitysti ja jos on pakko päästää kaasua niin se pitää säädellä tulemaan ääneti. Jos taas tiedän että tulee varmasti äänen kanssa niin käytän äänenvaimenninta, paperia ja piereskelen sitä vasten :LOL:
Miksi oi miksi oli pakko vastata tähän!
ei jumalauta. :LOL: sä lanseerasit just uuden tarkoituksen sanalle ÄÄNENVAIMENNIN

:LOL:
 
fysiologista
Alkuperäinen kirjoittaja häääh:
Ihan normaalisti hoidan asiani. Olenkin miettinyt (uskokaa tai älkää, mutta olen kiinnittänyt huomiota) kun muista vessoista ei aina kuulu mitään, että miten ne sen tekee. hahaa, nytpä tiedän että paperia ne sinne pönttöön tunkee. Noloa.
Minun ei tarvitse tunkea paperia pönttöön pienellä hädällä. Pissa tulee aina pienenä liruna ja minulla kestää ja kestää vessassa. En siis pysty lorottelemaan kovaa, vaikka haluaisin.
 
vieras
No jos porukkaa on ihan jonoksi asti, niin en ihan hirveän isosti lorottele, mutta ei se haittaa, jos vähän ääntä kuuluu. Kylässä koitan sen sijaan vähän hillitä vessaääniä, varsinkin jos vessa on keskeisellä paikalla.
 

Yhteistyössä