Ehkäisykapselista kysymys...onko kokemuksia. ..

  • Viestiketjun aloittaja Gapseli
  • Ensimmäinen viesti
Gapseli
Mulla ollut nyt reilu puolitoista vuotta ja aluks oli pikku vuotoa. Sit loppu yli 4kk tuli kerran ja taas monta kuukautta ilman vuotoa ja nyyt sit alkuvuodesta melkolailla kerran kuussa vuoto n.8päivää ja kovat menkka kivut. No nyt menkoista on reilu viikko ja mun rinnat on niin pinkeet ja kipeet et en tiedä miten päin pitäisi olla... tää on mun ensimmäinen ehkäisy koko elämässäni, et mua kiinnostaisi kuulla muiden kokemuksia..
 
"Anne"
Tekisin varmuuden vuoksi testin mutta minulla on ollut välillä vaikka mitä oireita kapselin kanssa. Pari kertaa olen ollut varma että olen raskaana, monta kertaa tuntunut että menkat alkaa mutta ei ole alkaneet yms. Välillä vuotanut runsaasti vaikka pääasiassa kuukautisia ei ole ollut ollenkaan tai erittäin niukat.
 
"sommarcat"
Mulla ollut kapseli kohta vuoden. yksiäkään menkkoja ei ole ollut. Satunnaisia viikon tiputteluja silloin tällöin epäsäännöllisesti. Pikkuhousunsuojalla pärjännyt niinä aikoina. Mulla on kapselin laitto vaikuttanut ihoon (kroppaan tuli kuivuutta) kasvoihin taas rasvottuvuutta. Samoiten kilpirausashormoniin joutunut nostaa annosta reilusti.
 
.ap.
Mä olen tässä laihhduttanut 12kg voikohan se jotenkin vaikuttaa.. iho oli mulla aluksi kans huo o. Mutta nyt satunnaisesti näppylä siellä täällä.. onko liika vai vajaa toiminta kilpirauhasissa ?
 
.ap.
Äh tyhmästi kirjoitin. Siis voiko tuo mun laihdutus vaikuttaa jonka alkuvuonna aloitin siten et nyt alkanu joka kuukausi menkat ja nyt nää rintakivut. Vai onko nyt vasta hormoonit mitkälie tasaantunu.. ku mä en tajuu näist mitään :(
 

Yhteistyössä