ehkäisypiikki

Miten toimii ehkäisypiikki? Mihin se pistetään ja kuinka varma on sen teho? Pillerit ei käy minulle ja vierastan ajatusta kierukasta ja kortsut ei vaan nappaa... Olen kuullut että on piikki mahdollisuus, mutta en tiedä siitä sit muuta. Kertokaa joilla kokemusta!
 
DEPO PROVERA niminen injektio.Pers kannikkaan se tökätään sairaanhoitajan toimesta ja kolme kk on vaikutus aika.
pelkkää keltarauhashormoonia sisältää.
Itselle se ei sopinut joka tiputteli monta kk tai oli menkat poissa ja sit taas tiputteli monta kk peräkkäin.Yhdistelmät taas sopii mulle loistavasti.
 
En ole mielenterveyspotilas enkä vammainen, mutta minulle lääkäri jälkitarkastuksessa luetteli eri vaihtoehtoja ja sanoi myös tämän piikki vaihtoehdon. Ja luulen, että kokeilen kuinka se minulle passaa. Kyllä minulle jotkut pillerit sopii mutta migreenin takia ei kaikki. Eli kokeillaan ja kiitos vastauksista!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2006 klo 11:42 vieras kirjoitti:
Miten toimii ehkäisypiikki? Mihin se pistetään ja kuinka varma on sen teho? Pillerit ei käy minulle ja vierastan ajatusta kierukasta ja kortsut ei vaan nappaa... Olen kuullut että on piikki mahdollisuus, mutta en tiedä siitä sit muuta. Kertokaa joilla kokemusta!
Ihan samalla tavalla kuin pillerit paitsi mulla ol vikat menkat helmikuussa, ja sen jälkeen ei oo näkyny, 3kk satsi maksaa 7,60 euroa ja siit kelan alennus maksettavaks jää noin 4,50 euroa. Joka kolmas kuukausi pistetään pakaralihakseen. Oireita ei ole ollut mitään muuta et menkat o jääny pois ja teho alkaa heti.
 

Yhteistyössä