Ehkäisystä valehtelevat naiset ansaitsisivat kunnolla nenilleen...

  • Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti
Minä
toivon kovasti, että joskus muutama ehkäisystä valehteleva nainen saisi nenilleen! Esimerkiksi seuraavaan tapaan.

Nainen ja mies seurustelevat. Nainen päättää sitten ihan yksinään haluta lapsen vastoin miehen tahtoa ja valehtelee miehelle käyttävänsä edelleen pillereitä ehkäisynä. (Tässä kohtaa joku "viisas" sanoo, että miehen pitäisi käyttää kumia, ellei lasta halua. Mikä parisuhde se sellainen on, jossa kumppanin sanaan ei voi luottaa? Kuinka monelle teistä olisi ok, jos mies yhtäkkiä sanoisikin, että haluaa sun pillereiden syönnin lisäksi käyttää kortsua, sillä ei luota siihen, että puhut totta?) No, nainen tulee raskaaksi ja mies joutuu pakosta isäksi. Lapsen synnyttyä isä hakeekin yksinhuoltajuutta lapsesta ja saa sen. Tällöin nainen on se elatusmaksujen maksaja.

Kyllä minun mielestäni meinaan pitää naisen päässä jotain pahasti viirata, jos hankkiutuu tahallaan vastoin toisen tahtoa raskaaksi! Sellaisella tavalla alkunsa saaneiden lasten olisi varmasti parempi päätyä isänsä yksinhuollettaviksi.

Ihan toinen asia on oikea vahinko tai mies, joka välittämättä mistään pökkii paljaalla jokaista vastaantulijaa.

 
Jaaha
Mä luulen, että näin tekeviä naisia on erittäin vähän.

Paljon kuitenkin löytyy miehiä, jotka joutuvat niin kovaan shokkiin kuullessaan vahinkoraskaudesta, että alkavat syyttää naista "tahallaan raskaaksi tulemisesta". Ja tätä ajatusmallia he myös kuuluttavat koko maailmalle, jolloin kaikille muodostuu juuri se mielipide, että nainen on tehnyt koko jutun tahallaan.

Esimerkiksi siskoni poikaystäväni teki näin. Kuitenkin tunnen siskoni erittäin hyvin ja tiedän, että heillä petti pillerit. Poikaystävä oli raivoissaan, koska sisko ei suostunut aborttiin ja siksi päätteli siskoni tahallaan kusettaneen häntä ja hankkiutuneensa raskaaksi...

Miehillä on käsittämättömän paljon itsekkyyttä ja pokkaa kun tulee kyse näistä jutuista! Tärkeintä tuntuu olevan vain, ettei tarvitse ottaa vastuuta..
 
Mä inhoon myös niitä akkoja jotka tekee vastaavanlaisen tempun vaikkei toinen halua isäksi.
Mun mielestä tuommoisissa tilanteissa ei isällä tarvi maksaa pennin pyörylää lapsesta.

Hauska ajatus, että mies saisi lapset ja nainen maksaisi ne elarit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Kyllä minun mielestäni meinaan pitää naisen päässä jotain pahasti viirata, jos hankkiutuu tahallaan vastoin toisen tahtoa raskaaksi! Sellaisella tavalla alkunsa saaneiden lasten olisi varmasti parempi päätyä isänsä yksinhuollettaviksi.
Öh. Miksi ihmeessä?
Eiköhän lapsen ole parempi kasvaa äidin kanssa, joka hänet halusi, kuin isän kanssa joka ei häntä halunnut.
Varsinaiseen aiheeseen vaan sen verran, että ehkäisystä valehteleminen ja tietoisesti raskaaksi tuleminen on erittäin väärin, mutta koska toiseen ei ikinä voi 100% luottaa ja ehkäisykin voi pettää, niin tuplaehkäisy lienee aika varma keino välttyä siltä(kin) että nainen lopettaa pillerit salaa ja tulee raskaaksi.
Oma lukunsa on sitten vielä nämä miehet, jotka syyllistää naista ja haukkuu tämän valehtelijaksi, koska nainen on ihan oikeasti tullut vahingossa raskaaksi, vaikka ehkäisyä on käytetty :/
 
näin
Erittäin samaa mieltä. Meillä asuu kaksi tuolleen hankittua lasta, joita ko.äiti ei halua edes tavata nyt, kun heistä ei ole varsinaista hyötyä enää äidille (eivät takaa ilmaista asumista isän luona, josta syystä heidät on hankittu, toinen taisi olla sitten työtapaturma äidillekin.)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jaaha:
Paljon kuitenkin löytyy miehiä, jotka joutuvat niin kovaan shokkiin kuullessaan vahinkoraskaudesta, että alkavat syyttää naista "tahallaan raskaaksi tulemisesta". Ja tätä ajatusmallia he myös kuuluttavat koko maailmalle, jolloin kaikille muodostuu juuri se mielipide, että nainen on tehnyt koko jutun tahallaan.

Just näin! Pistää vihaksi!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Erittäin samaa mieltä. Meillä asuu kaksi tuolleen hankittua lasta, joita ko.äiti ei halua edes tavata nyt, kun heistä ei ole varsinaista hyötyä enää äidille (eivät takaa ilmaista asumista isän luona, josta syystä heidät on hankittu, toinen taisi olla sitten työtapaturma äidillekin.)
Ja paskat!!! Josta syystä heidät on hankittu?? Kyllä teitä kusetetaan täysillä ja kaikki menee läpi!
 
Mä haluan muuten nähdä sen oikeuden, joka antaa vauvan huoltajuuden isälle, joka ei lasta edes halunnut, sen sijaan että antaisi vauvan jäädä äidilleen asumaan (äidille, joka lapsen halusi, ja on kaiketi ihan kykenevä lapsen hoitamaan) :whistle:
 
Ap
Mä työskentelin aika pitkään sellaisessa paikassa, jossa olin tekemisissä noiden asioiden kanssa. Jotkut naiset suorastaan rehentelivät tuolla salaa raskaaksi hankkiutumisellaan. Salaa raskaaksi hankkiutuminen on minusta tuon kokemukseni mukaan pelottavankin yleistä ja pahinta siinä on se, etteivät kyseiset naiset mielestään tee mitään väärää, heillä on kuulemma oikeus siihen (perustelut olivat tyyliä "oma kroppa, minä päätän" ) ! Eli siinä missä löytyy vastuuta vältteleviä miehiä, löytyy myös näitä valehtelevia naisia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaaha:
Miehillä on käsittämättömän paljon itsekkyyttä ja pokkaa kun tulee kyse näistä jutuista! Tärkeintä tuntuu olevan vain, ettei tarvitse ottaa vastuuta..
Mä en ymmärrä tän vastuunkannon toitottamista.
Sama vastuunakanto kulkee käsikädessä naisellakin kuin miehellä. Sitten jos nainen ei tahdokkaan aborttia, ei tähän ole miehellä mitään sanomista ja sitten tullaan näihin hankaliin tilanteisiin...
 
ihan miten vaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Erittäin samaa mieltä. Meillä asuu kaksi tuolleen hankittua lasta, joita ko.äiti ei halua edes tavata nyt, kun heistä ei ole varsinaista hyötyä enää äidille (eivät takaa ilmaista asumista isän luona, josta syystä heidät on hankittu, toinen taisi olla sitten työtapaturma äidillekin.)
Ja paskat!!! Josta syystä heidät on hankittu?? Kyllä teitä kusetetaan täysillä ja kaikki menee läpi!
Joko minä tai sinä ei ymmärtänyt asiaa oikein???
 
Hmm
Entä tämmöinen? Nainen kävi yksityisellä poistamassa kierukan,tuli raskaaksi ja kertoi siitä miehelle viikolla 19. Väitti että kierukka oli tippunut. Lapsi oli perheen kolmas. Nainen kertoi itse minulle humalassa.
 
jjjiiu
Alkuperäinen kirjoittaja Jaaha:
Mä luulen, että näin tekeviä naisia on erittäin vähän.

Paljon kuitenkin löytyy miehiä, jotka joutuvat niin kovaan shokkiin kuullessaan vahinkoraskaudesta, että alkavat syyttää naista "tahallaan raskaaksi tulemisesta". Ja tätä ajatusmallia he myös kuuluttavat koko maailmalle
Samaa mieltä. Miehen kaveri tekee tätä, heillä on jo kaksi lasta, jotka on siis oikeasti toivottu. Mutta kaveri vaan selitti ekan raskauden jotenkin niin, että oli tosi tosi yllättynyt ja hämillään ja sai kaikki siihen uskoon, että oli vahinko. Naisesta ehdittiin jo ajatella vaikka mitä, kunnes sitten joskus tulikin puheeksi, että olivat yrittäneet lasta n. puoli vuotta ennen raskautta. Suututtaisi kyllä tosi paljon, jos oma mies selittelisi sitä raskautta samalla tavalla, kun yhdessä on asia kuitenkin päätetty (mutta mistäs sitä aina tietää mitä se oma mies selän takana kertoo?). Vaikka siis kuinka mies olisi yhtäkkiä hämillään raskaudesta (kai niinkin voi käydä, vaikka toivottu raskaus olisikin), niin silti voisi jossain kohtaa mainita, että yhdessä tätä on haluttu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
No onhan se nyt hitto vie väärin, että miehestä voi tehdä tahtomattaan isän, mutta naisesta harvoin äidin. Mutta tää on valitettavasti biologinen tosiseikka, jota jotkut käyttää väärin.

Olen samaa mieltä. Ei ketään pitäisi voida pakottaa isäksi ja elattajaksi vasten tahtoaan. Mielestäni on epäoikeuden mukaista ja moraalitonta, että nainen saa yksin päättää lapsen tulosta ja voi näin pakottaa ja sitoa miehen loppuelämäksi isän ja elattajan rooliin.

Ja todellakaan ei ajatella pätkääkään lapsen parasta...

 
juups
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mä haluan muuten nähdä sen oikeuden, joka antaa vauvan huoltajuuden isälle, joka ei lasta edes halunnut, sen sijaan että antaisi vauvan jäädä äidilleen asumaan (äidille, joka lapsen halusi, ja on kaiketi ihan kykenevä lapsen hoitamaan) :whistle:
Mä tavallaan ymmärrän ap:n pointin, vaikka se onkin kärjistetysti (ja varmaankin ihan tahallaan niin) esitetty. Millainen on sellaisen naisen mielenterveys, joka pystyy tuollaiseen tekoon? Nainenhan ei ajattele miestä, eikä lapsen parasta, ainoastaan itseään. Onko sellainen ihminen vastuullinen, turvallinen ja vakaa kasvattaja?
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Entä tämmöinen? Nainen kävi yksityisellä poistamassa kierukan,tuli raskaaksi ja kertoi siitä miehelle viikolla 19. Väitti että kierukka oli tippunut. Lapsi oli perheen kolmas. Nainen kertoi itse minulle humalassa.
:LOL: :xmas:
Ei varmasti isää paljon naurattanut.. Jos oli halunnut vain kaksi lasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maricce:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
No onhan se nyt hitto vie väärin, että miehestä voi tehdä tahtomattaan isän, mutta naisesta harvoin äidin. Mutta tää on valitettavasti biologinen tosiseikka, jota jotkut käyttää väärin.

Olen samaa mieltä. Ei ketään pitäisi voida pakottaa isäksi ja elattajaksi vasten tahtoaan. Mielestäni on epäoikeuden mukaista ja moraalitonta, että nainen saa yksin päättää lapsen tulosta ja voi näin pakottaa ja sitoa miehen loppuelämäksi isän ja elattajan rooliin.

Ja todellakaan ei ajatella pätkääkään lapsen parasta...
Juuri näin
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mä työskentelin aika pitkään sellaisessa paikassa, jossa olin tekemisissä noiden asioiden kanssa. Jotkut naiset suorastaan rehentelivät tuolla salaa raskaaksi hankkiutumisellaan. Salaa raskaaksi hankkiutuminen on minusta tuon kokemukseni mukaan pelottavankin yleistä ja pahinta siinä on se, etteivät kyseiset naiset mielestään tee mitään väärää, heillä on kuulemma oikeus siihen (perustelut olivat tyyliä "oma kroppa, minä päätän" ) ! Eli siinä missä löytyy vastuuta vältteleviä miehiä, löytyy myös näitä valehtelevia naisia...
Multa ei löydy sympatiaa miehille, jotka ulisee tahtomattaan isäksi joutumisesta. Suurimmassa osassa tapauksista on aina kyse miehen shokista ja/tai exän mustamaalaamisesta (=uudelle naiselle tosiaan oikein kerrotaan tarina niin, että exä oli ihan tahallaan paukauttanut paksuksi).

Mieshän oli itse suostunut seksiin. Se on perusjuttu, jonka ihmiset AINA unohtaa. Raskaaksi voi tulla joka kerta kun harrastaa seksiä. Piste. Ja kyllä suhteessa on jotakin outoa, jos toisen on noin helppo omaa kumppania petkuttaa. Jos siis on 'oudossa suhteessa', käytä muuta ehkäisyä. Mies voisi aina sanoa, että käytetään kortsua. Meillä käytetään kortsua koko ajan (koska itselleni eivät hormonit käy), joten kyllä sekin ihan pitkässäkin suhteessa on ihan käyttökelpoinen ehkäisymenetelmä.
 

Yhteistyössä