ehkäsy neuvoo?

Noh ehkä tää kuuluis tonne seksi osastolle mutta oon vaihtamassa ehkäsyä meliane e-pillereistä johonkin helpompaan mitä ei tarvi muistaa joka päivä eikä laittaa sisälle ehkäsy kapselia mulle ehdotettiin joka vaihdetaan kerran 3v.mutta se oli liian kallis mulle (n.100e) niin mitäs muita niitä on ei sisälle laitettavia ja minkä hintasia? Ainakin on kuulemma jotain laastareita mutta paljonkohan ne maksaa? Niin ja viä nyt kun mä lopetin e-pillerit n.kuukausi sitten niin jos mä sit päädynkin pysymään vaan niissä niin voinko mä ne alottaa vaan ihan normaalisti uudelleen?Kun asialla olis vähän kiire kun mun ja mieheni yhteinen kylpylä reissu lähenee pitää olla ehkäsyt kunnossa :)
 
Ekana äänestäisin Mirenaa, mutta en just ennen kylpyläreissua, asennuksen jälkeen tulee jälkivuoto. Mutta sitten kylpylän jälkeen sitä kannattaa harkita. on varman pidemmän päälle halvinkin vaihtoehto. (No joo, se on n.170e, mutta se on 2euroa 80 senttiä kuukautta kohti. Mieti mitä sun pillerit maksoi.)
 
Laastarit ovat lähet saman hintaisia, kuin NuvaRing. Eli n. 45?/3kk.
Kuukaudenpakkausksen hintaa et nyt muista, mutta olisiko jotain 15??

*muoks* Myös laastareissa on muistettavaa, sillä se vaihdetaan viikonvälein..
 
ne laastarit kuulostais sopivan hintasilta mutta pitäähän nekin muistaa...tosin ehkä viikon välein muistas paremmin kun kerran päivässä.Pitää vaan skarpata.Oonhan mä jopa niinkin radikaalia aatellu kun ihan sterilisaatio (on varmaan väärin kirjotettu) kun mulla on molemmilla raskauksilla/synnytyksissä ollu rankkaa masennusta jota tosin on nytkin mutta lääkityksellä kurissa ja miehelläni tuli vuosi sitten psykoosi ja paha masennus niin meidän perhetilanteessa ei vois kuvitellakaan lasta ei jaksettas.Mutta en uskalla niin isoo operaatioo jännäis!No tosin meijän elämä makuuhuoneen puolella on niin köyhää ettei pelkoo...
 
vieras
Mä en vaan käsitä, et miten voi olla noin lyhyt katsantokanta. Laastarit maksaa kuukaudessa 15 euroa ja se tekee jo vuodessa 180 euroa. Kapselin saa 100 eurolla ja sillä ehkäisee 3 vuotta :eek:
 

Yhteistyössä