Ei jaksais laittaa huutonettiin ilmoituksia...

No on.
Mulla ainakin on ihan kausiluontoista, miten jaksan.
Joskus kerran pari vuodessa tulee se huutiskausi. :)
Nyt sain just myytyä tavaraa melkeen 300e edestä, siis lastenvaatteita. Se kausi meni valitettavasti jo ohi.
Olis kohta muutto edessä, joten olisi hyvä syy päästä turhasta tavarasta eroon, mutta kun ei saa aikaseksi.
Musta se kuvaaminenkin on jo niiiiin rankkaa. Puhumattakaan siitä ilmoituksen tekemisestä. :D
 
On työlästä, mutta kivahan sitä on rahaa saada :)
Mulla olis laitettavana leluja, pelejä, tyttöjen vaatteita, poikien vaatteita aivan järkyttävästi!!

Mä mietinkin että meniskö 1 iso lelupaketti kaupaksi, jossa olis ehjää lelua ja peliä..
ikähaarukka 3-6v, mutta pitäskö ne olla sit sellasia, että sopis molemmille kaikki vai olisko kysyntää paketille, jossa olis sekä tytölle, että pojille esim. autoa ja nukkea samassa paketissa?
vai tekiskö kaksi pienempää.. tässäpä taas pulma :LOL:
Niin ja sitten vauvojen leluja tarvis saada pois.. legoja ja muuta :whistle:
 
En jaksa laittaa huutikseen, enkä 2+ kirpparille :/ Mulla ois sekä poika- että tyttövauvan vaatteita, hyväkuntoisia, mutta en vaan jaksa laittaa myynti-ilmoituksia minnekään. Onneksi ystävä saa kesäkuussa vauvan ja hänelle olen jo jotain antanut ja annan ja myyn mielelläni lisää, kunhan selviää, kumpi sieltä tulee.
 

Yhteistyössä