Ei kannata jättää sormia ovenväliin

:| nyt mä tiedän kuin kipeetä se käy ku lapsillaki jää sormet/varpaat jonnekki väliin...
Jätin auton oven väliin oikeankäden sormet. Rupesin vetään sivuovea kiinni ja etuovi oli auki ja se läsähti suoraan sormiin ku pidin toisella kädellä tukea.
Turvoksissa vähän ovat ja mustelmilla. Ja vielä tuo sama sormi pahimpana minkä olen jo aikasemmin jättäny töissä telan väliin.
:snotty: Kaikki pitää kokeilla :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Mina sain tikit muutama viikko sitten kun jai kanssa sormi auton oven valiin.
:( auh
No minun onneks ei tarvi tikkauttaa eikä murtuneetkaan.
Joo sain 5 tikkia sormeeni. Olin poikaa hakemassa uimatreeneista ja en tieda vielakaan miten onnistuin vetamaan oven niin kovaa kiinni. Verta valui aivan kauheasti. Auton ensiapulaukulle oli kayttoa. Samalta istuimelta lahdettiin sitten laakarissa kaymaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Mina sain tikit muutama viikko sitten kun jai kanssa sormi auton oven valiin.
:( auh
No minun onneks ei tarvi tikkauttaa eikä murtuneetkaan.
Joo sain 5 tikkia sormeeni. Olin poikaa hakemassa uimatreeneista ja en tieda vielakaan miten onnistuin vetamaan oven niin kovaa kiinni. Verta valui aivan kauheasti. Auton ensiapulaukulle oli kayttoa. Samalta istuimelta lahdettiin sitten laakarissa kaymaan.
:hug:
Meillä ei tuossa autossa ole edes ensiapulaukkua. Pitäneepä hommata...koskaan teidä millon sille on käyttöä. :ashamed:
 
mulla jäi kerran töissä sellasen haitarioven väliin sormet (siis puinen ovi) olin avaamassa ovea mutta työkaveri kerkies ensin tönästä sitä vähän kovemmin ja sinnehän mun 3 sormea jäi väliin ja viikko saikkua :D
 

Yhteistyössä