Ei kuulu mulle, mutta kunhan mietin aikani kuluksi...

  • Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti
"hmmm"
Yhdellä kaverillani on pitkään ollut melko erikoinen asumisjärjestely miehensä kanssa. Siis mies on asunut eri kaupungissa kuin tämä kaverini. Heidän yhteiset lapsensa ovat asuneet kaverini kanssa. Mies on sitten viikonloppuisin käynyt tapaamassa perhettään. Olen tällaisena skeptisenä ihmisenä aina ajatellut, että voi pojat, kun sillä miehellä on täydellinen mahdollisuus kaksoiselämään. Siis aina kun on jossain kuullut tällaisista tilanteista, että onkin paljastunut, että miehellä on toinen perhe jossain muualla, niin on käynyt mielessä tämä kaverin mies...

Noh, nyt aivan yhtäkkiä kaverin mies olikin sitten ilmoitanut, että ei halua jatkaa näin, vaan kaverin ja lasten on muutettava hänen luokseen, koska tässä järjestelyssä nyt vaan ei ole mitään järkeä. Kaveri on ihan depiksessä, koska tykkää työstään ja joutuu irtisanoutumaan ja lapsetkin joutuvat vaihtamaan koulua ja luomaan kaveripiirin tyhjästä jne. Mutta sinne ne ovat nyt muuttamassa miehen luokse. Aika omituinen tilanne.

Itse en voi olla spekuloimatta, että mistä tämä yhtäkkinen muutos johtuu. Siis onko tämä mies yllättäen pistänytkin välit poikki toisen avovaimonsa/rakastajansa kanssa tai jotain? Mitä muuta olisi voinut tapahtua, mikä olisi näin yllättäen muuttanut miehen mielen?
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";28663059]Mua ihmetyttää enemmän se että joku nainen on valmis elämään täysin miehen oikkujen mukaan.[/QUOTE]

Joo, itse en suostuis tollaseen missään nimessä, mutta me ollaan erilaisia näköjään...
 
Joillekin miehille voi vaan tulla ihan ikävä omaa perhettään, jopa lapsiaankin ja haluaa ne lähelleen.
Onhan se edestakaisin reissaaminenkin raskasta ja syö aina osan yhteisestä viikonlopusta.
Kaverisikin varmaan haluaa olla koko perheen kanssa ihan arjessakin, vaikka työpaikka ja vaiva harmittaakin.

Ei pidä olla niin kyyninen ihan aina, onhan noita perheitä vaikka kuinka paljon, joissa toinen on reissuhommissa. Ei mun mielestä mitenkään ihmeellinen asumisjärjestely, vaikkakin varmasti perheille raskas.
 
"vieras"
[QUOTE="aapee";28663083]Voihan sekin olla mahdollista, mutta tämä koko homma on tosi monella eri tavalla niin omituinen, että mun mielestä todennäköisemmältä kuulostaa se, että mies olisi saanut monoa perseelle toiselta rakastajaltaan, ja on sen vuoksi nyt kyllästynyt yksinäisiin arki-iltoihin. :D[/QUOTE]

no voithan sä toki tykönäsi kuvitella noin, jos tuo vahingonilo on sun ainoa ilosi.
 
"vieras"
Ihmiset kokeilevat ja koettavat monenlaista muuttaen mieltään. Kaverisi perhe on jonkun vuoden pärjännyt tietyin järjestelyin ja sitten on vaan alkanut näyttämään siltä, että siihen on saatava muutos. Miksi taustalla olisi mitään ihmissuhdesotkua? Miksei kaverisi mies voi olla vaan perhettään rakastava ja kaipaa heitä? Sinun epäilyksesi paljastavat sinusta ihmisenä asioita, jotka eivät sinua imartele. Joten voisit miettiä miksi epäilet pahinta? Oletko aina sellainen ja heti kun jokin poikkeaa tutusta tai turvallisesta mielesi täytyy demoneilla?
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";28663138]Joten voisit miettiä miksi epäilet pahinta? Oletko aina sellainen ja heti kun jokin poikkeaa tutusta tai turvallisesta mielesi täytyy demoneilla?[/QUOTE]

En ole, mutta tässä tapauksessa on sen verran paljon rahankäyttöön ja muuhun sellaiseen liittyviä yksityiskohtia, jotka saavat tämän kuulostamaan eriskummalliselta.
 

Yhteistyössä