ei mee jakeluun

Mulle tuli jostain syystä mieleen elokuva Morsian karkuteillä :eek: :D

Onnea sulle/teille :). Mun IIIIIIIIK-jännitykseni alkoi hääauton takapenkillä, maistraatin edessä, odotellen että mies saa haettua tuomarin sieltä mukaansa, brittituristien ottaessa minusta kuvia :xmas:. Eli n. 15 minsaa ennen H-hetkeä.
 
Koko viikon kaikki kyselleet että joko jännittää. Tähän asti oon vastannu että ei jännitä mutta nyt tänään on alkanut olo tuntua ihan epätodelliselta. :D Jännittää ensinnäki se että meneehän kaikki aikataulullisesti nappiin ja toivon että lapset olis hyvällä tuulella. Sit jännittää se että ehtiihän nuorempi nukkua päiväunet ennen kirkkoon lähtöä, ja jospa se ryhtyy päikkärille (minähän oon kampaajalla jne koko aamupäivän..)

Sitte "pelkään" että tulee sulhasen ryöstö. :D En tiedä mitään koko päivän ohjelmasta, kirkosta kun astellaan ulos ni loppupäivä on ihan out of control meikäläisen osalta.. en ees tiiä missä sitä illalla päänsä tyynyyn painaa... :D on käsketty vaan pakata ja lapsenvahti hommata sunnuntaihin asti. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mulle tuli jostain syystä mieleen elokuva Morsian karkuteillä :eek: :D

Onnea sulle/teille :). Mun IIIIIIIIK-jännitykseni alkoi hääauton takapenkillä, maistraatin edessä, odotellen että mies saa haettua tuomarin sieltä mukaansa, brittituristien ottaessa minusta kuvia :xmas:. Eli n. 15 minsaa ennen H-hetkeä.
Mä taas seisoin maistraatin edessä ja odottelin miestä, joka lähti eksynyttä bestmania vastaan (joka oli tapansa mukaan melko viime minuuteilla paikalla)
ja hetkeksi iski ajatus, että tekikö mieheni sittenkin oharit. B)
 

Yhteistyössä