ei mene enää kuin muutama kuukausi ja aletaan yrittämään!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 15:01 helmiäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:54 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:44 helmiäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:34 minäkin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:31 myöskin harmaana kirjoitti:
Helmiäinen ei tajuu että joka kerta kun se tänne kirjoittaa, sille kettuillaan. Ehkä siks se ei ookkaan tajunnu vaihtaa joko palstaa tai nikkiä.
Jep,taitaa olla suurempi kengännumero ku äo...?? Tai sit on vaa t.y.h.m.ä.!
ei kun se vaan on niin, että mulla on pokkaa sanoa sanottavani mustana ja myös pysyn sanojeni takana. ei ole tarvetta nikkiä vaihtaa.

se tosin menee mulla yli hilseen, että miksi täällä joillakin on useampia nikkejä eri asioille, jollakin #&%?$!* ja jollakin sitten peesaillaan. ja sitten harrastetaan tätä haukkumista myös harmaana, miksi ihmeessä? onko se raukkamaisuutta vai lapsellisuutta? :whistle: :whistle: :whistle:

sekin ihmetyttää että miksi aikuiset ihmiset eivät osaa ottaa asioita asioina? pitää osata olla asioista eri mieltä. toisaalla keuhkotaan palstarauhan puolesta ja sitten tiettyihin ketjuihin kokoonnutaan kuin pikkulapset kinastelemaan ja haukkumaan. mistäs se palstan levottomuus ja ilkeilyt sitten johtuvatkaan..?

ja nyt minä jätän tämän teidän kanssanne jankkaamisen tähän, hankkikaa lauantaipäivän viihteenne jostakin muualta. tai riekkukaa keskenänne, ei kiinnosta.
Ainakin kahdella muulla nikillä kirjoitat itsekin, toisen vielä rekisteröitkin! Ei se mitään mua haittaa, mutta hölmöä toista väittää sun. Ne aiheetkin muistan mistä kirjoitit.
en ole kirjoittanut muilla nikeillä. nyt sitten alennut jo valehtelemaan kun ei muu auta? :hug:
Katsoo peiliin hän vaan, jäit kiinni siinä joululahjaketjussa vielä, vaikka sen kyllä näppärästi paikkasitkin :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 15:06 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 15:01 helmiäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:54 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:44 helmiäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:34 minäkin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:31 myöskin harmaana kirjoitti:
Helmiäinen ei tajuu että joka kerta kun se tänne kirjoittaa, sille kettuillaan. Ehkä siks se ei ookkaan tajunnu vaihtaa joko palstaa tai nikkiä.
Jep,taitaa olla suurempi kengännumero ku äo...?? Tai sit on vaa t.y.h.m.ä.!
ei kun se vaan on niin, että mulla on pokkaa sanoa sanottavani mustana ja myös pysyn sanojeni takana. ei ole tarvetta nikkiä vaihtaa.

se tosin menee mulla yli hilseen, että miksi täällä joillakin on useampia nikkejä eri asioille, jollakin #&%?$!* ja jollakin sitten peesaillaan. ja sitten harrastetaan tätä haukkumista myös harmaana, miksi ihmeessä? onko se raukkamaisuutta vai lapsellisuutta? :whistle: :whistle: :whistle:

sekin ihmetyttää että miksi aikuiset ihmiset eivät osaa ottaa asioita asioina? pitää osata olla asioista eri mieltä. toisaalla keuhkotaan palstarauhan puolesta ja sitten tiettyihin ketjuihin kokoonnutaan kuin pikkulapset kinastelemaan ja haukkumaan. mistäs se palstan levottomuus ja ilkeilyt sitten johtuvatkaan..?

ja nyt minä jätän tämän teidän kanssanne jankkaamisen tähän, hankkikaa lauantaipäivän viihteenne jostakin muualta. tai riekkukaa keskenänne, ei kiinnosta.
Ainakin kahdella muulla nikillä kirjoitat itsekin, toisen vielä rekisteröitkin! Ei se mitään mua haittaa, mutta hölmöä toista väittää sun. Ne aiheetkin muistan mistä kirjoitit.
en ole kirjoittanut muilla nikeillä. nyt sitten alennut jo valehtelemaan kun ei muu auta? :hug:
Katsoo peiliin hän vaan, jäit kiinni siinä joululahjaketjussa vielä, vaikka sen kyllä näppärästi paikkasitkin :LOL:
just joo :LOL:
tulisko sieltä vaikka telkusta jotain ohjelmaa sulle..? :whistle:
 
Onnea
Toivokaamme Vilinäiti siulle kaikkea parasta tulevaan yritykseen .... :hug:

Miten joskus sain kirjotuksistas kuvan, ett tämä yksi poitsu teille riittää ...... Taidan muistaa väärin ..... :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 00:01 Onnea kirjoitti:
Toivokaamme Vilinäiti siulle kaikkea parasta tulevaan yritykseen .... :hug:

Miten joskus sain kirjotuksistas kuvan, ett tämä yksi poitsu teille riittää ...... Taidan muistaa väärin ..... :ashamed:
Kiitos. Riittää jos toista ei tule. Täytyy olla ikionnellinen jo tästä yhdestäkin ilopilleristä :heart:

Kävin lääkärissä viikko sitten ja se käynti toi taas toivoa saada toinen lapsi :D
 
NuoriAikuinen
Olen loppujen lopuksi aika uusi täällä joten ihmetyttää että mistä nämä patoutumat helmiäistä kohtaan johtuvat? Tullut jotenkin yllätyksenä, tosin en ole juuri lukenut ketjuja joihin helmiäinen olisi kommentoinut tai siis en ole kiinnittänyt huomiota koko helmiäiseen sen kummemmin ennen näitä ihme ketjuja? Voisko joku valaista? :whistle:
 
ei sinulle ap, älä loukkaannut.
mutta kerrottekos te myös irl kun alatte vauvaa "yrittää", kun se yritys ei aina tuo tulosta tei ei ainakaan toivotun aikataulun mukaan. Kun se yrittäminen voi rassata omia hermojakin puhumattakaan siitä jos ihmiset kyselee "joko nyt".itselläni noita "joku nyt" kyselijöitä ole mutta tuli vaan mieleen....
Ei vauvoja tosiaankaan tilata kuin jostakin postimyynnistä :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:05 helmiäinen kirjoitti:
katteltiin jo vauvatavaroitakin. sitten jos sellainen käärö meille suodaan, ostamme hänelle rakkaalle tällaiset vaunut mutta eri värisenä. :heart:

http://www.lastentarvike.fi/images/Paatuotekuvat/Large/Emm_Edge_Strike_is.gif

:heart: :heart: :heart:

:LOL: toivottavasti tärppää ! vaunutkin valmiiksi katsottu huhuh
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 14:05 helmiäinen kirjoitti:
katteltiin jo vauvatavaroitakin. sitten jos sellainen käärö meille suodaan, ostamme hänelle rakkaalle tällaiset vaunut mutta eri värisenä. :heart:

http://www.lastentarvike.fi/images/Paatuotekuvat/Large/Emm_Edge_Strike_is.gif

:heart: :heart: :heart:
Hienot on vaunut, mutta voihan ne olla jo "pois muodista" tai vielä hienompia tulee markkinoille sitten kun teille vauva tulee! Ei kannata varmaksi vielä kuuluttaa... =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 07:35 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:
Olisko paras jos hankkisitte vain kissan tai koiran? Sen kun voi valita ensin rodun ja sit vielä miellyttävimmän pennun. Sitä ihmislasta kun ei voi valita millainen yksilö sieltä syntyy. Tietty siitä vammaisesta voi alussa hankkiutua eroon.
:eek:

mikä teitä närästää??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 07:35 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:
Olisko paras jos hankkisitte vain kissan tai koiran? Sen kun voi valita ensin rodun ja sit vielä miellyttävimmän pennun. Sitä ihmislasta kun ei voi valita millainen yksilö sieltä syntyy. Tietty siitä vammaisesta voi alussa hankkiutua eroon.
no just joo :headwall:
 
No johan on nokkimista taas hiekkalaatikolla... :eek:

Juu ei ole helmiäisen kommenttit aina ollut sieltä fiksuimmasta päästä, mutta eiköhän sitä itse kukin osaa päästää sammakoita suustaan välillä.
Ainakin helmiäisellä on pokkaa sanoa asiansa mustana.

Ihme lynkkaysmeininkiä taas, kasvakaa vähän!!!
Ette te viheltelijät itsestänne anna sen fiksumpaa kuvaa.

Onnea yritykselle!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:12 merenneitonen kirjoitti:
No johan on nokkimista taas hiekkalaatikolla... :eek:

Juu ei ole helmiäisen kommenttit aina ollut sieltä fiksuimmasta päästä, mutta eiköhän sitä itse kukin osaa päästää sammakoita suustaan välillä.
Ainakin helmiäisellä on pokkaa sanoa asiansa mustana.

Ihme lynkkaysmeininkiä taas, kasvakaa vähän!!!
Ette te viheltelijät itsestänne anna sen fiksumpaa kuvaa.

Onnea yritykselle!
Mä oon kans miettinyt tota samaa, et ensin muissa ketjuissa ollaan niin aikuista niin aikuista, ja heti kun helmiäinen jotain kirjoittaa niin tullaan oikein porukalla kettuilemaan. Ihan niinkuin itse olisivat sen parempia kuitenkaan... Itse kukin kun on taatusti joskus sanonut jotain ei-niin-fiksua. Toisilla vaan on pokkaa sanoa ne asiansa mustana ja sitähän taas ei täällä suvaita.
 
no niin lapsoset
Saahan sitä vaikka päivämäärän almanakkaan merkata...Itsekin luulin joskus vain "tekeväni" lapsia.Kun tärppäs..olin onneni kukkuloilla..
Vasta kolmen keskenmenon jälkeen sain terveen tytön ja olen hänestä kiitollinen.
Joten ei ihan kirkossa kaikkea kannata etukäteen kuuluuttaa , vai mitenkäs se menikään??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:16 no niin lapsoset kirjoitti:
Saahan sitä vaikka päivämäärän almanakkaan merkata...Itsekin luulin joskus vain "tekeväni" lapsia.Kun tärppäs..olin onneni kukkuloilla..
Vasta kolmen keskenmenon jälkeen sain terveen tytön ja olen hänestä kiitollinen.
Joten ei ihan kirkossa kaikkea kannata etukäteen kuuluuttaa , vai mitenkäs se menikään??
Kyllä kai sen kaikki tietää että niitä lapsia ei aina niin vain tulekaan ,mutta täällä ei ilmeisesti saa edes iloita yrittämisen alkamisesta :headwall:
En nyt tarkoittanut siis sinua vaan tätä yleistä meininkiä.
 
Mulla vauvakuume nostaa taas jälleen täälä häntäänsä. Kaveri sai muutamavko. sitten vauvan ja aiettä kun se on sulonen ja niin ihanan näköinen.
Kesällä mennään naimisiin ja jos vaikka sit sitä kolmasta rupeis miettiin..
Mies ei ainakaan ole ehdotusta laittanut nurin ! Taitaa itekin olla sitämieltä et se olis tervetullut vaikkei suoraan sitä myönnäkkään. ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:22 niiiiin no jaaaa kirjoitti:
Jotenkin kamalan lapsellista ilmoitella tollaista...aika harva jaksaa vouhkata.
Kyllähän täällä ilmoitellaan paljon muustakin ja vielä turhemmasta. On se kumma että mistään ei siais iloita tai toivoa, kun heti on yleensä just ne samat muutamat harput lynkkaamassa... Itse tietysti kun ovat niin täydellisiä niin helppo muita arvostella :whistle:
 
Khimaira
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:22 niiiiin no jaaaa kirjoitti:
Jotenkin kamalan lapsellista ilmoitella tollaista...aika harva jaksaa vouhkata.
No eihän sitä virallisesti ilmoitella, kerrotaan vain. Eikös tämä ole keskustelupalsta :whistle:
 
no niin lapsoset
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:17 Niskalaukaus Varmistus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:16 no niin lapsoset kirjoitti:
Saahan sitä vaikka päivämäärän almanakkaan merkata...Itsekin luulin joskus vain "tekeväni" lapsia.Kun tärppäs..olin onneni kukkuloilla..
Vasta kolmen keskenmenon jälkeen sain terveen tytön ja olen hänestä kiitollinen.
Joten ei ihan kirkossa kaikkea kannata etukäteen kuuluuttaa , vai mitenkäs se menikään??
Kyllä kai sen kaikki tietää että niitä lapsia ei aina niin vain tulekaan ,mutta täällä ei ilmeisesti saa edes iloita yrittämisen alkamisesta :headwall:
En nyt tarkoittanut siis sinua vaan tätä yleistä meininkiä.
No ihan vaan siksi kirjoitin, kun kokemusta on ollut pettymyksistä. Suoraan sanottuna
keskenmenot ovat olleet elämäni raskainta aikaa.Siksi vaan totesin, että mikään asia ei ole selviö, jonka itse voisi päättää.
 

Yhteistyössä