Ei mennyt jussi niin kuin piti..

juu ei mennyt täälläkään...kuopus on ollut koko viikon räkätaudissa ja korvatulehduksessa, tänään kaupan päälle oksutauti, arvaatkaapa monesko koneellinen pyykkiä menossa... :kieh:

ja ei ole kyllä säässäkään kehumista, kolakkaa on
 
noh
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Mies ei vittiny tulla MUN kanssa kotiin VIELÄKÄÄN syömään vaan jäi kittaamaan kaverin kanssa metsikköön. Tulin sitten yksin kotiin. :(
Juomaanhan tuo lasten isäkin alkoi ja niin mitättömän syyn takia, että oikein naurattaa :LOL:
Olisin kaivannut yhteisoloa ja siellä ne kellii, minä yksin kotona.... on mulla vähän viinaa, ei se tätä kamalaa hedaria vie mihinkään, tuskin hiukkaakaan helpottaa oloa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Ok. Kerrotko mitä tapahtui? Ja mitenniin meni ruuat harakoille? Laita ne lasten kanssa teille :) Uunissakin voi grilliherkkuja valmistaa, jos ei grillaamaan pääse.
Ruoat ja mies on landella, me ei sinne lähdetty kun selvis et mies on juonut.
Onneksi mulla sentäs pakkasessa on ruokaa, että selviää sunnuntaille asti
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
oliko se ihan kaatohumalassa?
Silloin kun viimeksi puhuin, niin ehkä 2 kaljaa, mut nyt taatusti kunto on jo toinen ;)
Niinkuin kerran sanoin, että ollaan sovittu, ettei pisaraakaan, kun sillä ei jää siihen yhteen se kalja.
Juomisen suhteen mua ei hatuta, mut kaikki se maalla olo sun muu olis tullut tarpeeseen, kun ei oo paljon missään tullu oltua.
 
Mie
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
oliko se ihan kaatohumalassa?
Silloin kun viimeksi puhuin, niin ehkä 2 kaljaa, mut nyt taatusti kunto on jo toinen ;)
Niinkuin kerran sanoin, että ollaan sovittu, ettei pisaraakaan, kun sillä ei jää siihen yhteen se kalja.
Juomisen suhteen mua ei hatuta, mut kaikki se maalla olo sun muu olis tullut tarpeeseen, kun ei oo paljon missään tullu oltua.
Harmi kuulla että kaatui nyt toi miehes raittiusputki. Mutta hieno homma et oot pitäny pääs ja vietätte jussin siellä kerrostalossa keskenänne, eipähän tarvi katella miestä joka ei ole teidän arvoinen. Hyvää juhannusta siltikin teille :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
oliko se ihan kaatohumalassa?
Silloin kun viimeksi puhuin, niin ehkä 2 kaljaa, mut nyt taatusti kunto on jo toinen ;)
Niinkuin kerran sanoin, että ollaan sovittu, ettei pisaraakaan, kun sillä ei jää siihen yhteen se kalja.
Juomisen suhteen mua ei hatuta, mut kaikki se maalla olo sun muu olis tullut tarpeeseen, kun ei oo paljon missään tullu oltua.
Harmi kuulla että kaatui nyt toi miehes raittiusputki. Mutta hieno homma et oot pitäny pääs ja vietätte jussin siellä kerrostalossa keskenänne, eipähän tarvi katella miestä joka ei ole teidän arvoinen. Hyvää juhannusta siltikin teille :flower:
Kiitti, harmittaa myös esikoisen puolesta, kun hän joutui tulemaan sieltä pois, sekin kun oli odottanut juhannusta ja kaikkea kivaa.
Pitää yrittää jotain keksiä.
 
No onneksi teillä ei kuitenkaan ole asiat muutoin huonosti esim joutuisitte olemaan möksällä kännissä olevan kanssa...joten nyt vaan nautitte siitä puolesta jotta asiat on kuitenkin hyvin.
Harmitus on varmasti kova, mutta ennen kuin sitä huomaakaan niin tää jussi on ohitse ja arki alkaa :hug: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hu:
Etkös ap vasta hehkuttanu pitkää ketjua täällä miten tollot palstalaiset ei usko alkoholistin voivan parantua ja alkaa raittiiksi? :saint: osu omaan nilkkaan viisastelu.
Tarvitseeko alkoholistin olla raivoraitis vai saako ottaa vaikkapa sen kolme olutta ilman että syyttävä sormi viuhahtaa näkyviin ?
On monia alkoholisteja kenellä napsahtaa selkäranka sen ensimmäisen oluen jälkeen mutta kaikki eivät kai ole samanlaisia.
Tosin mitä tulee ap:n miehen tilanteeseen niin siitäpä en sano mitään kun en koko miesti tiedä saati tunne.
 
hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
oliko se ihan kaatohumalassa?
Silloin kun viimeksi puhuin, niin ehkä 2 kaljaa, mut nyt taatusti kunto on jo toinen ;)
Niinkuin kerran sanoin, että ollaan sovittu, ettei pisaraakaan, kun sillä ei jää siihen yhteen se kalja.
Juomisen suhteen mua ei hatuta, mut kaikki se maalla olo sun muu olis tullut tarpeeseen, kun ei oo paljon missään tullu oltua.
Harmi kuulla että kaatui nyt toi miehes raittiusputki. Mutta hieno homma et oot pitäny pääs ja vietätte jussin siellä kerrostalossa keskenänne, eipähän tarvi katella miestä joka ei ole teidän arvoinen. Hyvää juhannusta siltikin teille :flower:
Kiitti, harmittaa myös esikoisen puolesta, kun hän joutui tulemaan sieltä pois, sekin kun oli odottanut juhannusta ja kaikkea kivaa.
Pitää yrittää jotain keksiä.
höh :( toivottavasti kuitenkin tulee hauska juhannus, menkää vaikka katsomaan kokkoa ja grillaamaan makkaraa johonkin..
 

Yhteistyössä