Ei nukuta

  • Viestiketjun aloittaja Iskä ja lapset
  • Ensimmäinen viesti
Iskä ja lapset
Nämä viikonloput on kaikkein raskaimpia kun ei ole suunnitellut mitään juttuja. Lapset nukkuu klo 21 ja itse silmät pyöreinä lukee kirjaa tai kirjoittaa tänne jotain. Aamulla kuitenkin vaikka on Su harrastuksiin viemiset jne... silloin kyllä nukuttaisi, mutta pitää vääntää pilteille aamupalaa... tää on pitkästä aikaa ollut hiukan rankka viikko. Ei ole itku kaukana. Jaksamisia kaikille =) Ei se onneksi joka viikko samaa ole!
 
meil ei lapset viel harrasta mitään, mut tutulta kuulostaa. musta on päivän ihanin hetki kun lapset on menneet nukkumaan ja saa hetken istahtaa rauhassa, toisaalta se on se hetki kun itken yksinäisyyttäni ja sitä toista siihen viereeni. muutenkin aikuisten ihmisten seura tekis väillä hyvää.. toki käydään leikkimässä ystäväperheiden luona puolin ja toisin, mut et pääsis ihan silleenilman lapsia. tähän tietoon saan lapsista vapaan viikonlopun loppukesästä/syksystä. viimeks olin "vapaalla" joulun alla. musta riippumattomista syistä kun ei nuo tapaamiset pelaa. ja olishan se kiva saada joku viereen yöksi.. ihan vaikka vaan yhdeksikin.. :ashamed: :'( voimia myös sulle :hug:
 
Kyllä vaan, tuttua täälläkin. Tyttö on onneksi niin pieni, ettei tarvi aamuisin harrastuksiin lähteä, mutta on se vaan inhottavaa viikonloppuisinkin herätä klo 7, kun on jo koko työviikon ensin heräillyt kukonlaulun aikaan...
Ja kun sitä univelkaa ei pysty missään vaiheessa nukkumaan pois. Meillä kun ei ole isä kuvioissa, eikä liioin isovanhemmatkaan, niin pitää itse revetä joka suuntaan liitoksistaan...
Mutta ihme kyllä sitä jaksaa, kun on aivan äärettömän suloinen tenava jaloissa pyörimässä. =)
 
Juu tiedän tunteen, illala ku iteläki tytteli menee nukkumaan tulee sitten alettua miettiin asioita ja pahamielihän siinä tulee. Itku on tullu monenakin iltana ku eroki ihan vasta tuli, mutta asiat järjestyy ja yksi päivä kerralla etiäppäin. :hug: voimia ja jaksamisia
 

Yhteistyössä