Ei ole todellista! Hyvä Vauva-palsta! :)

ajankohtainen asia mulle
Meidän istuimessa jonka saa sekä selkä että kasvot menosuuntaan lukee että suositellaan 2,5v ylöspäin vasta nassu menosuuntaan vaikka 9kg on kiloraja että saa kääntää. 3v on se yleinen suositus Suomessa. Mutta siis kyllähän sen saa laittaa jos vain kilot täyttyy, ei sitä mikään laki kiellä.
Tuo meidän istuin on maxi-cosi, ja ollut kuulemma kallis. Ihan uudenaikaisen näköinen, mutta tosiaan näyttää siltä ettei sitä saa selkä menosuuntaan päin. Eli ihmetyttää, miksei sitä muka saa! Ohjeita ei ole, mutta se ohje, joka lukee itse istuimessa näyttää vaan sen kasvot menosuuntaan kiinnityksen. Ei olla vielä kokeiltu sitä autoon. Taitaa joutua ostaa uus jos ei sitä saa. :(
 
Tuo meidän istuin on maxi-cosi, ja ollut kuulemma kallis. Ihan uudenaikaisen näköinen, mutta tosiaan näyttää siltä ettei sitä saa selkä menosuuntaan päin. Eli ihmetyttää, miksei sitä muka saa! Ohjeita ei ole, mutta se ohje, joka lukee itse istuimessa näyttää vaan sen kasvot menosuuntaan kiinnityksen. Ei olla vielä kokeiltu sitä autoon. Taitaa joutua ostaa uus jos ei sitä saa. :(
Pitäisi ainakin olla tukijalka ja ne vyöt jotka kiinnitetään etupenkin kiskoihin että saisi istuimen selkä menosuuntaan, eli vaikka olisikin tuollainen kombi niin jos vermeet puuttuu ei se paljon auta.
 
[QUOTE="Ellamaaria";23196848]Ihan parasta, meinaa näillä viikoilla jo pettää pidätyskyky :D :D[/QUOTE]

Eikä tarvii ees olla millään viikoilla...

:LOL::D Paras ketju piiitkään aikaan..
Mies ihmetteli mille nauran mutten jaksanut ees selittää,se ei koskaan tajuu noit tollasíi..
 

Yhteistyössä