Ei ollutkaan puukko, joka lipsahti,

  • Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
vaan saha :LOL: :LOL:

Uskomatonta, millaista voi olla, kun ääreisverenkiertoa ei paljoa ole. Sahasin puun ja veistin oksat irti. Huomasin sormessani verta ja oletin puukon nirhaisseen. Äsken katsoin ja huomasin siististi viipaloidun ihon, tasaisin välein naarmut. Sahasin siis jotenkin ihmeellisesti sormeeni...

*pyörittelee päätään ja hekottelee*
 
Kappas! :eek:

Minun *real life Hyytiksen kaltainen* kaveri oli naskannut Fiskarsin saksilla etusormen tyvestä tosi pahasti hermot poikki, melkein jänteenkin, eikä tuntenut kipua ollenkaan, ihmetteli vaan, miten sormi on yhtäkkiä oudon turta ja että verta joka paikassa. :eek:
 
Mä sähelsin jotain auton sisätilanlämmittimen kanssa, joku terävä juttu siinä kai raapaisi useamman viillon sormeeni enkä huomannut mitään. Lähdin ajamaan (talvi-iltana pimeässä ) ja vähän ajan päästä aloin ihmetellä, miksi sormeni ovat liimautuneet yhteen ja käsi on ihan tahmea. Kun tulin katuvalojen kohdalle, huomasin että koko vasen käsi oli aivan veressä. Onneks on autossa aina sellainen likainen talouspaperirulla :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Vastoin tapojani laitoin laastarin, Star Wars-laastarin. :D
Hienoo, mä löysin Tom & Jerry - Jerry-laastarin sormeeni. Hiiri ei kyllä ihan vedä vertoja Star Warsille, jotenkin eri vaikutelma... :D
mulla on bambi laastari:)
 
JONSERED Karhunkantaja
Joskus kouluaikona, yleensä talvella, teknisentyöntuntien jälkeen oli jännä ottaa kädet pois taskuista... Koskaan ei tiennyt, montako naarmua tai verta vuotavaa haavaa niissä oli... Ja sisällä kun kädet lämpenivät,alkoi veri kiertää ja totuus paljastua. :kieh:

Että siihen nähden parempaan mennään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Joskus kouluaikona, yleensä talvella, teknisentyöntuntien jälkeen oli jännä ottaa kädet pois taskuista... Koskaan ei tuennyt, montako naarmua tai verta vuotavaa haavaa niissä oli... Ja sisällä kun kädet lämpenivät,alkoi veri kiertää ja totuus paljastua. :kieh:

Että siihen nähden parempaan mennään.
Mäkin olin teknisissä. :xmas: *friikki*
 

Yhteistyössä