Ei osteta MITÄÄN !!

[QUOTE="vieras";25099716]Aion mennä kyllä tänään ostoksille, täytyy täytellä jääkaappia. Pidän noita päiviä sitten muulloin, parisen kappaletta aina viikossa.[/QUOTE]

Juu, mullakin on ollut viikon sisällä jo 4 älä osta mitään päivää. Nyt tänään otan vahingon takaisin. :D
 
"jaa"
Huonoon päivään osui. Me ei todellakaan käydä kaupassa joka päivä, joten esim. eilen ja huomenna on älä osta mitään päivä meillä. Mutta tänään on kyllä pakko, kun lapsillekin lupasin ne joulukalenterit ja jääkaappi on melkein tyhjä. Onneksi on kuitenkin hieman järkeä päässä että osaan tehdä niitä järkeviä ostapäätöksiä ilman tälläistä päivääkin. Parantamisen varaa kyllä olisi.
 
Mä voisin nyt jopa ekaa kertaa osallistua tällaiseen päivään. En kyllä tiedä, ostaisinko muutenkaan mitään just tänään. Jääkaappi on ihan täynnä ja aika kiireinen päivä muissa hommissa. Kukkakaupassa meinasin käydä, mutta sen vois siirtää paremmalle ajalle huomiselle.. tai toivoa, että mies ei noudattais tän päivän "sääntöä" ja ostais mulle niitä kukkia. :)
 
En ole erityisemmin teemapäiväihminen, vaikka kukkahattupäivänä oli kyllä kaikilla tytöillä meidän perheessä kukat hatussa.:D
Älä osta mitään-päivä sinällään on mielestäni "teemapäivä" parhaasta päästä, mutta koska en muistanut, että se on juuri tänään.. en voi sitä viettää. Lapsia ei ruokita hyvillä ajatuksilla ja aikomuksilla.
 
Ääh, minun pitäisi vähän paremmin seurata maailmanmenoa, taas älä osta mitään-päivä yllättää minut housut kintuissa, just olen viikon ruokaostoksia menossa tekemään, onneksi ei ole sentään samaan läntätty sitä autotonta päivää, sillä autollahan minä tietysti sinne markettiin menen. No, tämä on eka kerta kauppaan tällä viikolla, joten nolostelen vain vähän.
 
Mä en edes muistanu koko päivää, kun kävin labrassa ja samalla reissulla paahdoin kauppaan, ihmettelin kyl, et missä kaikki mammat oikeen on, kun lohikin oli tarjouksessa, mut parempi mulla, mä ostin 2kg lohta 4,90/kg :p En kyl ostanu oikeestaan mitään turhaa, toiselle pojalle pikkukaulimen, mut sekin tulee heti tänää käyttöön... :)
 

Yhteistyössä