(ei otsikkoa)

  • Viestiketjun aloittaja Sirpa
  • Ensimmäinen viesti
Marco
Oikeassa olet, se ei estä ajattelemasta. Saanko olla utelias? Mitä on sinulle tapahtunut kun olet noin pitkään ollut sairas?

Ei pitäisi laittaa yhtään mitään päälle kun on kotona, koska siellä saa olla ihan kuin itse haluaa. Kieltämättä kyllä ajatukseni hyppäsi jonnekin kun luin ettei sinulla ole mitään alle :) Monesti minulla on vaan kylpytakki päälle kun olen kotona ja ei mitään alle ollenkaan.
 
sirpa
Olin vähän marjastamassa, sattui tapaturma. Sitä ennen olin kolarissa, kun joku tuli stoppi-merkin takaa kylkeen. Syksy mennyt tosi kivasti.
Kyllä se sitten nolottaa, kun joku tulee ilmoittamatta kylään ja on keskellä päivää kun just sängystä noussut.
Sinne yöpuvun allekko ajatuksesi ""hyppäsivät""?
 
Marco
No onpas sulla ollut tosi kurjaa syksy kun on noin paljon ikäviä asioita tapahtunut. Voimia sulle!
No joo, varmasti nolottaa kun joku tule käymään keskellä päivää.. Mutta älä ottaa paineita sen takia. Kyllä ajatukseni hyppäsi sun yöpuvun alle…ja lähti tutkimaan sua tarkemmin…tunnetko :)
 
Marco
Ei kai nyt vielä alkaa kuumottaa, enhän ajatukseni päässyt tutkimaan koko vartalosi kunnolla… Ainakin tähän mennessä on aivan ihanaa vartaloa, niin pehmeä ja kuuma…
 
Marco
Kyllä haluaisin nähdä, hieman hankalaa näin sähköisessä muodossa…Yritän katsella näyttöni läpi mutta näen vaan teksti…hi,hi. Onpas herkullinen olo kun voin näin läheltä tutkia sinut, huomaan kyllä kuinka nännit ovat ihanasti pystyssä. Taidanpa maistella niitä…
 
,,,,
haluaisin kyllä varmasti nähdä, ja myös hiaman kosketella sitä, ne kosketukset saa varmasti nännit nousemaan pystyyn ,ja paikat varmasti kostumaan josta nautit ylli kyllin.
 
Sirpa
Jos kosket rintojani, olen mrennyttä naista, paluuta ei enää ole. Rintojeni koskeminen saa mut hulluksi halusta. Jos jatkat, voin saada orkut pelkästään siitä, niin ihanalta se tuntuu
 
Marco
Avaan napit hitaasti ja katselen ja ihailen sinun seksikkäät rinnat. On niin vaikeaa olla koskematta niihin… Kysynkin sinulta, saanko koskettaa edes vähäsen. Niissä on todella vetovoimaa ja kohta en voi olla koskematta, en vaan voi. Eikös olisi ihanaa antaa sinulle nautinto ja saisit nauttia, saisit kunnon orkut. Yhtä ihanalta se tuntuisi minultakin koskettaa.
 

Yhteistyössä