Ei tästä tuu mitään.

Nyt vaan ittees niskaksta kiinni :) mulla oli kans todella vaikeeta lopettaa herkuttelu, mut en vaan enää ostanut herkkuja ja meni jokin aika niin ei edes tehnyt mieli ja nyt laihtunu 10kg ja se riittää mulle, nyt normaali painonen :)
 
Tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu. Mullakin oli ekat viikot kärvistelyä, tosi vaikeeta... Mutta pikkuhiljaa mieliteot laantui ja tärkeintä oli, ettei kuitenkaan pidä itseään nälässä. Eli popsii mahan täydeltä vaikka porkkanoita, kevyitä keittoja ym. Tai viipaloi ison lautasellisen hedelmiä telkkarin ääressä naposteltavaksi, jos on siinä tottunut syömään.

Kyllä se siitä lähtee. Mulla on nyt pudonnut 4kg, mutta vielä on matkaa...
 
älä luovuta =)
alkuun on hankalaa,sen tietää varmasti kaikki.juo paljon vettä,syö säännöllisesti ettei tulis heikko olo jollon sitte äkkiä napsii kaikkee mitä eteensä saa ;)
syö purkkaa ja pese usein hampaita niin suussa on raikas maku niin ei tee mieli laittaa suuhun mitään... :)
 
Ihan samanlaiset fiilikset kuin ap:llä.
Masentaa... Pitää yrittää olla jouluna syömättä liikaa että mahtuu edes jotkut housut jalkaan. Olinkin unohtanut tuon purkkajutun, täytyypä ostaa tänään purkkaa ja alkaa jauhaa sitä.
 

Yhteistyössä