Ei taida ollla tarkoitettu...

...että minusta koskaan äitiä tulee...
kohta 2 vuotta siitä kun pillerit pois jätin. Nyt 40 mittarissa. Miehellä 2 lasta edellisestä liitosta, minulla ei omia... sain sitten viime käynnillä gyneltä lähetteen tutkimuksiin.
Käytiin muutama kerta labrassa ja muutama polilla. Tyssäsi aikojen saanti siihen kun olisi pitänyt saada aika ultraan missä katsotaan ettei munanjohtimet ole tukossa. Nyt olen jo kolmena kuukautena aikaa yrittänyt saada mutta kun ei tuossa sairaalassa tunnu olevan lääkäreitä jotka kyseisen tutkimuksen osaavat tehdä. :headwall: Itkettää :'( . Ajatellaan kuitenkin positiivisesti :) : Kun on menkat ollut pari kertaa kutakuinkin 10 päivää myöhässä, olen hedelmöittynyt, "luonto on kuitenkin katsonut parhaaksi mahdollisen hedelmöittymisen keskeyttää"... ja anopille ennustaja :| kertoi jo 4 vuotta sitten että nuorempi poika vielä isäksi tulee.
 
Ei sulla oo vielä mittään hättää. Kykenet siis vielä todistettavasti raskautumaan. Kyllä siellä vielä täydelliset sukusolut toisensa löytää ja raskaus pääsee jatkumaan! Miten olis, jos kävisit yksityisellä puolella? Tiedän kyllä, että se on tuhottoman kallista.
 
Itse olen tiistaina menossa väestöliiton gynen puheille. Tarkistukseen samalla ja neuvoja saamaan, jos jotain neuvoja mahdollisesti voin saada. Kenties verikokeita ja reseptejä jos tarvitsen lääkitystä, johonkin vaivaan? Samalla ultralla katsotaan, kehittymässä olevaa munasolua.

Käy Waris yksityisellä gynellä, saat ainakin jotain neuvoja/apuja.
Onnea sinullekkin vauvan saamiseen vielä! :flower:

:heart: -pikkumyy- :wave:
 

Yhteistyössä