Ei tuolle lapselle oikein raaski pauhatakkaan..

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
... ku kerta toinen syö ja tykkää.

Meidän 2½v jäi "kiinni" taas ku oli syömässä suoraa soppakulhosta soppaa. Tietty se on nyt pilalla (tai siis en viitti ite syyä, laps sitä toki voi syödä). Toki tietää ettei sellaista sais tehä ja toruin lasta, mut en viitti rangaista tms. ku kuitenki toinen syö ja tykkää..

.. päivällä en ois kans raaskinu toppuutella ku neiti tahto kolmannen kerran sämpylää lisää (neljättä en enään antanu), olin tehny just tuoreita sämpylöitä :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ymmärrä mitä ihmeen soppaa lapsi syö ilman lupaa. Missä teillä soppia säilytetään. Jos teet tuoreita sämpylöitä niin miksi lapsi ei niitä saa syödä?
toki saa, mut kohtuus kaikessa :D niin ja marjasoppaa säilytän yleensä kannellisessa astiassa pöydällä. Teen sen verran et tulee 2:na päivänä syödyksi
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Miten se ruoka muka pilalla on? Ei kai lapsi nyt sinne soppakattilaan oo oksentanu tai mitään?
söi marjasoppaa suoraa lusikalla soppakupista, ni ei kait se nyt sen kummemmin pilalla ole. mut ei nyt oikein suotavaakaan :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Anna lapsen syödä ... ja miks se soppakaan pilalla olis, maistelen itsekin keittoa hellalta
joo niin mä annan, mut oon yrittäny opettaa et pyytäs soppaa kun sitä haluaa, ku sitä on muuten pitkin pöytiä ja neitin vaatteita (ja mustikka mansikka soppa ku on tunnetusti mukavan sotkusta ainetta)
 
nyt ei ymmärrä?!
Kyllä mä ainakin söisin vielä, jos meidän tyttö(samanikäinen) olisi syönyt soppaa... en oikein käsitä miksi ei?! Syön monesti jonku ruoan loput, jos ei syö kokonaan
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nyt ei ymmärrä?!:
Kyllä mä ainakin söisin vielä, jos meidän tyttö(samanikäinen) olisi syönyt soppaa... en oikein käsitä miksi ei?! Syön monesti jonku ruoan loput, jos ei syö kokonaan
joo.. mä en, eikä syö meidän lapsetkaan toisten jämiä.
 
vb
Mitä ihmeellistä tuossa on, kyllä itsekin hörppään maitopurkista suoraan maitoa ja silti muutkin juo maitoa, maistelen lusikalla kattilasta keittoa useamman kerran samalla lusikalla ja silti kaikki syö samaa keittoa ja juo samaa maitoa samasta purkista, kummaa niuhotusta aloittajalla.
 

Yhteistyössä