Ei uskalla enää roskikseenkaan mitään laittaa!!!

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja StarSisu, 02.05.2009.

1. StarSisu

StarSisu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.03.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    Joku oli dyykannut meidän roskikset, voi vittu ja saatana |O |O |O

Palautti meille jotain mitä oltiin roskikseen laitettu ja mies perkele maksoi dyykkarille vielä siitä |O |O |O

Ei mitään rajaa, ei siis mitään rajaa enää.

Älkää ikinä hävittäkö roskikseen laittamalla mitään mistä teidät voi tunnistaa, ei mitään missä on henkilötunnuksia tai mitään.

Olen tosi kauhuissani tästä, meillä on siis roskiskatos, lukitsematon ja joku oli ronkkinut suljettuja pusseja sieltä auki |O |O |O

2. Honeoyne

Honeoyne Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.05.2008
    Saadut tykkäykset:
    1
    Siis.. miksi mies maksoi dyykkarille? Ihme touhua.

3. Möppöläinen

Möppöläinen Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.03.2007
    Saadut tykkäykset:
    1
  4. vieras

vieras Vieras

5. Keittiönoita

Keittiönoita Vieras

6. hmm

hmm Vieras

no, en tosiaan laita roskikseen ikinä mitään, mistä näkyisi hlötiedot. oli sitten ylivarovaista tai ei :D

7. vieras

vieras Vieras

toi on yleistä,noh siellä roskisessa on neulojakin,kannattaa varoa mitä heittää ,repii kaiken

8. N-U-P-P-U

N-U-P-P-U Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.08.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mä kans jäin miettii, et mistä se mies maksoi :eek:

9. mum84

mum84 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.10.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Aika kummallista että joku dyykkaa toisten roskista. Siis aukoo niitä pusseja. Eipä ole meilläkään tullut mieleen hommata roskiskatokseen lukkoa mutta lentävät lähdöt saisi jos huomaisin jonkun meidän roskista kaivelevan.

10. Vieras2

Vieras2 Vieras

En mäkään tajua.. Voisiko ap laittaa hieman selvennystä? Miksi miehesi maksoi tavarasta, jonka olitte roskiin heittäneet?

11. vieras

vieras Vieras

Siis miksi maksoi...? Ja mistä? Meillä on paperisilppuri jolla hävitän henkilötietoja ja tilinumeroita sisältävät paperit.

12. KullanMurutx4

KullanMurutx4 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    siis miksi se makso sille?? :eek:
    mä poltan kaiken missä lukee nimiä tai hlötunnuksia :)

13. StarSisu

StarSisu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.03.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    Me ollaan kaikki palkkakuiteista lähtien työnnetty roskikseen, mutta ei varmasti enää.

Olin heittänyt roskikseen jotain mistä mies ei vielä halunnut luopua ja siksi maksoi dyykkarille |O |O mutta sivutuotteena selvisi, että oikeasti roskiksiamme dyykataan, pussit avataan jne eikä varmasti mitään arvokasti sieltä voi löytää.

14. ..........

.......... Vieras

Siis kiristikö mies jollain tiedolla vai miksi maksoitte teille kuuluneesta?

15. vera

vera Vieras

Mä en kyllä nyt tajua tästä mitään.
    Ok, etkö voi ajatella niin että ilman dyykkaria olisi miehesi jäänyt ilman sitä jotain? vai olisitko itse dyykannyt sen?

Onpa kauheaa jos joku penkoo roskiksia.
    Ja joo, ihan jo lapsena opetettiin että kannattaa silputa jne. ne henk.tunnukset yms.

Nytkö vasta sait tietää että maailmassa on dyykkareita. Osa todella köyhiä, et näköjään tiedä heistä mitään.

Ei varmaan kannata heittää mitään roskiin, jos niin kaivelee kun joku penkoo mätiä tomaatteja

16. karoline76

karoline76 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.05.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
  17. StarSisu

StarSisu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.03.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei ollut mitään tarpeellista, ei vaan hävennyt sanoa kun dyykkari soitti löytäneensä sen |O |O

Opin todellakin tänään jotain uutta.

18. kiia

kiia Vieras

itse olen kyllä ajatellut asiaa aina, ja silpunnut roskikseen tai polttanut henkilökohtaisemmat paperit..

19. on

on Vieras

kyllä harvinaisen epäselvästi selostettu. Mutta ainahan niitä roskiksia käydään penkomassa.

20. vieras

vieras Vieras

Ei mitään uutta. Dyykkareita on ollut maailman sivu. Paperisilppurit maksaa n. 20,- ? ja ei tarvi palkkakuitteja, Kela-papereita ja muita jättää naapurien silmiin jätepaperilaatikkoon. On aivan oma asia, mitä heittää roskiin. Ja sitten vielä taisit olla heittänyt sinne jotain, mikä oli miehellesi arvokasta. Omituista touhua.

21. StarSisu

StarSisu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.03.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eikö se ole laitontakin, yksityisalueelle tulla ronkkimaan toisten roskiksia??

22. YÖK

YÖK Vieras

Meidän roskiksessa ainakin haisee niin karmealta, että siinä hajussa jos sietää dyykkailla niin ollos hyvä. Minä en edes heitä vanhoja alushousuja yleensä roskikseen vaan poltan takassa...

23. feger

feger Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.09.2004
    Saadut tykkäykset:
    799
    Siis apua, jenkkileffojen ja sarjojen ansiosta meillä on tuhottu kaikki tieto ennen roskikseen laittoa. Esim. lehtien asiakasnumerotunnuksetkin.

24. vieras

vieras Vieras

Dyykkarit etsii esim pulloja, joita kaikki eivät palauta kauppoihin itse. Mä jätänkin alkon pullot kassissa aina roskiksen ulkopuolelle, kun en mä itse niitä muutamaa jaksa viedä ja kuukausi kaupalla kotona säilytellä.

Mutta miksi sä ap heittelet miehesi tavaroita ilman lupaa roskikseen? Oliko se joku exältä saatu lahja, josta olit taas mustasukkainen?

25. StarSisu

StarSisu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.03.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei ollut, jotain elektroniikkaa taisi olla :whistle:

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna