ei uusi vaatteita lapsille--uudenvuodenlupaus--kuka lähtee mukaan?

  • Viestiketjun aloittaja kuka mukaan?
  • Ensimmäinen viesti
kuka mukaan?
niin ja tää ei sitten ole mikään lapset kulkee rääsyissä juttu vaan tää äiti vaan tarttis aada kuriin ja nuhteeseen! ihan liikaa ostelen lapsille vaatetta, tossa just kattelin että niillä on taas vaatetta niin ettei ennen kesäkampetta tars mitään ostaa...mä en sais mennä mm h&m tai lindexiin ollenkaan!

mä aion siis tehä nyt lupauksen, etten osta lapsille yhtään ainoota paitaa, sukkaparia, housuja (niitäkin tytölle nyt vissiin 4 paria, ja tykkää hameista eikä ole päiväkodissa että olis niin paljolle tarvetta, kerhoissa käy kyllä) tai yleensäkään mitään, jos ei ihan pakottava tarve ole! ja se tarve tarvii sitte olla ja todellinen!

nih!
 
hyvä idea, mutta
Hyvä idea, mutta ei vaan pysty :) Eka vauva, niin iiiiihana ostaa vaatteita :) Tosin ei meillä nyt liikoja ole, aikalailla sopivasti. Mieli tekee kokoajan shoppailemaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
elä viitti! tota mä just pelkään! mun on vaan pakko pysyä ruokakaupoissa ja juosta paniikissa sinne ruokaosastolle eikä mennä muitten osastojen läpi...

huoh
En halua manata piruja seinille mutta vähän epäilen että kukaan onnistuisi vuoden olla ostamatta ainuttakaan uutta vaatetta! :D

Mutta tuu ihmeessä tänne kertoo vuoden päästä jos onnistuit :wave:

Tsemppiä :flower:
 
vieras
Minä en osta ennen kun nuo viimesetkin 62 kokoiset on pieniä. Sitten siirrytäänkin suoraan 74.. Ihan liikaa meilläkin vaatteita =/ Itselleni en osta ennen kun oon laihtunut väh 7kg.
 
Minä en tähän pystyisi. :)
Varsinkaan kun isompi vaihtaa kokoa just 92->98cm:n vaatteisiin. Hujahtaminen tapahtui niin nopeasti että kamalasti ei ole neidillä nyt vaatetta. Kun saisi joskus itsestään irti ja lähtisikin ostostelemaan niitä vaatteita. Ehkäpä...Huomenna. :) Eli voin olla tän illan vaateostolakossa ja en avaa huutista. :D
 
ap
ettää siis meillä neidillä vaatteet niin että mahtuu sinne kesään saakka jos ei nyt ihan tolkuttomasti venähä, kakkonen on poika ja uskoisin että noi menee kesään asti, kolmonen on poika myös ja voi sitäkin määrää mikä hälle on siirtymässä isommalta...
 

Yhteistyössä