Ei vauvaa meille taaskaan.

Mulla on ollut viikon verran ihan niukkaa veristä vuotoa, mutta ei kipuja. Raskausoireet ovat olleet ihan samanlaiset kuin aikaisemmissa onnistuneissa raskauksissa. Tänään kävin ultrassa ja sikiö todettiin kuolleeksi. Se oli kuollut jo noin kolme viikoa sitten, seitsemänviikoisena. Se ei kuitenkaan ole tullut pois. Mä yritin päästä sairaalaan ja yksityiselle ultraan jo kaksi viikkoa sitten, kun mulla oli aavistus että kaikki ei ole kunnossa. En päässyt mihinkään, yksityisillä oli ajat täynnä ja sairaalaan pääsee vaan jos on kunnon vuotoa. Tänään pääsin sitte yksityiselle. Mua kyllä kaiken surun lisäksi harmittaa toi, että en päässy aikasemmin, kaksi viikkoa olen tässä panikoinut ja hermoillut, epävarmuudessa eläminen on pahinta.
Nyt sain lääkkeet ja passituksen kotiin, odottelen vuodon alkamista. Tämä on kamalaa,mutta ei voi muuta kun yrittää taas eteenpäin, tämä on jo toinen km tänä vuonna. Mulla on kuitenkin kaksi tervettä lasta, voin vaan kuvitella miten hirveältä teistä tuntuu joilla ei ole yhtään. Voimia kaikille.
 
:'( :hug: :hug: :hug: Voimia sinulle.
Itselläni nyt toinen keskenmeno tänä vuonna ja tuntuu pahalle. Onneksi on kuitenkin yksi lapsi, sitä voi vain kuvitella miltä tuntuu olla sellaisen kengissä joka saa keskenmenoja eikä lapsia ole yhtään.
Toivottavasti sinulla lääkkeet tehoaa. Minä sain noin viikko sitten Mifegynen ja se ei saanut mitään aikaan, sanottiinkin ettei se kaikilla vaikuta. Pari päivää siittä laitettiin Cytotecit eikä mitään tapahtunut. Vähän nipisteli muttei kunnon supistuksia. Ultrassa näkyi, että mitä kohdussa on niin se on vähän siirtynyt lähtiäkseen. Laitettiin toisen kerran 4 Cytoteciä, mutta ei taaskaan mitään. Huomenna sitten kaavinta.
 
pikkukivi

Olen pahoillani puolestasi :hug: .

Itselleni tehtiin kaksi viikkoa sitten lääkkellinen keskeytys, koska sikiö oli kuollut n. 7 viikkoisena. Oli myös ollut pari viikkoa kuolleena kohdussani. Minulla tyhjennys meni sikäli hyvin, että parin päivän aikana kaikki raskausmateriaali tuli ulos ja vuotokin kesti vain viikon.
Todella Kovia kipuja oli kyllä välillä, mutta sitten kun istukka ja alkio tulivat ulos, niin loppuivat kokonaan.

Voimia sinulle!
 
vauveli06 harmaana
:hug: :hug: :hug: :hug:
Täällä vasta tapahtunut 'tuulimuna'
Voitte vaan kuvitella tunteen ku on vuoden yrittänyt ja yrittänyt ja sitte muka tärppää... koko 12vko elin ja ajattelin että meille vihdoinki vauva ja kun oli se ensimmäinen ultra.... voi älytön sitä tuskaa!!! :'( :'( :'(
osanottoni!! :flower:
 
Kiitos viesteistänne ja osanottoni myös teille. Nyt on vuoto alkanut ja kivut ovat aikamoiset vahvoista kipulääkkeistä huolimatta. Mutta eiköhän tämän päivän jälkeen ole pahin ohi.
 
enkeli prinsessa
minulla myös takana yksi alkuraskauden km viime jouluna jonka jälkeen tuli yhdet menkat ja olin jälleen raskaana. Raskaus päättyi rv25 kun tyttömme todettiin kuolleeksi kohdussani ja niin jouduttiin käynnistämään synnytys...todella rankkaa kokea kerta toisensa perään tuollaista emmekä elävää lasta ole vielä saaneet, mutta yritys on kova ja toivon todella, että jos ja kun tulen raskaaksi niin kaikki sujuisi jo hyvin ja sitä minä myös toivon kaikille teille jotka ovat lapsensa menettäneet!!!
 
enkeli prinsessa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2005 klo 12:13 miisu kirjoitti:
joo ei tule meillekkään vauvaa huomenna synnytys 20+3
Saanko kysyä miksi raskaus keskeytetään?
Voimia todella paljon. Tiedän mitä joudut kokemaan sillä itse synnytin esikois tyttäremme rv25. Hän oli menehtynyt kohtuuni... :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2005 klo 13:12 enkeli prinsessa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2005 klo 12:13 miisu kirjoitti:
joo ei tule meillekkään vauvaa huomenna synnytys 20+3
Saanko kysyä miksi raskaus keskeytetään?
Voimia todella paljon. Tiedän mitä joudut kokemaan sillä itse synnytin esikois tyttäremme rv25. Hän oli menehtynyt kohtuuni... :'(
meidän pieni kuolis kohtuun kuitenkin...joten emme anna sen enempää kärsiä...
 
enkeli prinsessa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2005 klo 16:36 miisu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2005 klo 13:12 enkeli prinsessa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2005 klo 12:13 miisu kirjoitti:
joo ei tule meillekkään vauvaa huomenna synnytys 20+3
Saanko kysyä miksi raskaus keskeytetään?
Voimia todella paljon. Tiedän mitä joudut kokemaan sillä itse synnytin esikois tyttäremme rv25. Hän oli menehtynyt kohtuuni... :'(
meidän pieni kuolis kohtuun kuitenkin...joten emme anna sen enempää kärsiä...
Onko hänellä todettu jokin vakava kehityshäiriö?
Olen todella pahoillani ja oikein paljon voimia sinulle koitokseen ja elämään sen jälkeen. :hug:
 

Yhteistyössä