Ei VITTU seiska-lehti!!!!!!Anteeks

Kyy
Tulleko myös laskuaj? Jos ei tuu laskuja, niin anna tulla vaan. Jos lähettävät laskua, niin soitat ja sanot ettet maksa kun oot jo monta kertaa peruuttanut! niin mä aina teen noille lehdille, joissa ei uskota etten haluu enää tilata. Koskaan en oo joutunu ylimääräsiä lehtiä makseleen.
 
Mulla sama homma sekä Seiskan että erään toisen lehden kanssa. molemmat oon perunut, aina vaan tulee lehtiä, ja nyt tuli taas laskut uudesta kaudesta. Sit kun taas soittaa ja sanoo että on perunut ne, eikä halua niitä, niin saa vastaukseks selityksen miten ne jo tulleet lehdet täytyy maksaa. Mä en enää tilaa yhtäkään lehtee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
olet sinne ilmoittanut peruuvasi..
anna niiden lähettää lehtiä jos lähettää.
heitä laskut roskiin ja kun tulee karhu soita sinne ja sano että et maksa kun olet perunut jo aikoja sitten.
tai lähetä sama sähköpostilla..
mielelläni,mutta he laitavat sitten taas huomatus ja 5e enemmän
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mörrimöykky:
Mulla sama homma sekä Seiskan että erään toisen lehden kanssa. molemmat oon perunut, aina vaan tulee lehtiä, ja nyt tuli taas laskut uudesta kaudesta. Sit kun taas soittaa ja sanoo että on perunut ne, eikä halua niitä, niin saa vastaukseks selityksen miten ne jo tulleet lehdet täytyy maksaa. Mä en enää tilaa yhtäkään lehtee...
sama mulle jo pari kerta noin että maksakaa viimeinen lasku ja sitten voitte perua tilaus :eek: SE ON HUIJAUSTA |O
 
vieras
Mä soitin niistä näytelehdistä, tällä oli muittenkin kanssa keskustelua. Kun se nyt on vaan sellainen lehti et mä en halua että noi meidän 7 ja 9 vuotiaat lukee ja kun ne koulusta tulee postilaatikon kautta niin siellä on niitä näytelehtiä !!!!
No nyt on sitten tullu näytelehdet (2 kpl sen jälkeen, kirjekuoressa. Tyhmiä ne on lähettää näytteitä vaikka pitäisi ehkä ymmärtää siitä mun madon luvustani että mä en sitä todellakaan meinaa tilata
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mörrimöykky:
Mulla sama homma sekä Seiskan että erään toisen lehden kanssa. molemmat oon perunut, aina vaan tulee lehtiä, ja nyt tuli taas laskut uudesta kaudesta. Sit kun taas soittaa ja sanoo että on perunut ne, eikä halua niitä, niin saa vastaukseks selityksen miten ne jo tulleet lehdet täytyy maksaa. Mä en enää tilaa yhtäkään lehtee...
ei täydy maksaa...
jos ennen lehden tuloa on jo peruttu.
sanoo vaan että tule sitten hakemaan nämä pois
ja vedä ***** päähäs.
pitää vähän aina räyhätä niille että ne uskoo.
 
Mullain ja oli sama ongelma viimeeks kun tilasin. Soitin ja peruin ja lehti tuli edellee ja toinen soitto ja edellee lehti sekä lasku. Laitoin sähköpostia (josta jää siis itselle myös laillinen kopio irtisanomisesta) jossa kerroin että pyynnöistäni huolimatta lehti tulee edelleen ja että en sitä halua enkä sitä aio enää maksaa jos lehteä lähettävät, siihen loppu. Tosin sieltä tuli vielä vaade jo maksetun laskun uudelleen maksamisesta :/ siiheki vastasin sähköp. että maksettu on kuitti löytyy ja tervetuloa hakemaan se meiltä jos tarvetta on - ei näkyny eikä kuulunu enää lehtee eikä laskuu :D
 
Kyy
ÄLÄ MAKSA NIITÄ LASKUJA! Jos oot monta kertaa soittanu ja sanonu et peruutat eikä ne sitä usko, niin eivät voi vaatia maksaan niitä lahetettyjäkään lehtiä. Nyt soitat sinne heti, sanot etten maksa senttiäkään ja jos vielä kiusaavat sua soitat kuluttaja-asiamiehelle tai haastat ne oikeuteen! Ja jos vielä penäävät niitä maksuja niin sanot, että tervetuloa hakemaan takasin ylimääräiset lehdet, sä et niitä oo tilannu etkä niitä halua, joten laskuja et maksa. PISTE! Eiköhän luulisi lehtien tulon loppuvan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja Mörrimöykky:
Mulla sama homma sekä Seiskan että erään toisen lehden kanssa. molemmat oon perunut, aina vaan tulee lehtiä, ja nyt tuli taas laskut uudesta kaudesta. Sit kun taas soittaa ja sanoo että on perunut ne, eikä halua niitä, niin saa vastaukseks selityksen miten ne jo tulleet lehdet täytyy maksaa. Mä en enää tilaa yhtäkään lehtee...
ei täydy maksaa...
jos ennen lehden tuloa on jo peruttu.
sanoo vaan että tule sitten hakemaan nämä pois
ja vedä ***** päähäs.
pitää vähän aina räyhätä niille että ne uskoo.
Ei tarvii ees räyhätä. Mulle on käynyt noin ja mä ilmoitin että en maksa koska on niiden oma moka. Ja ne hyvitti ne lehdet kyllä.

 
Meri-Kaisla harmaana
Kannattaa ihan oikeasti tehdä ne perumiset sähköpostilla sitten on jotain todistetta siitä perumisesta. Jos lehtiä ja laskuja tulee sanoo, että on perunut eikä siis maksa ja voi vaikka lähettää ko. sähköpostin heille uudelleen. Kyllähän ne kaikkea yrittää mutta ei ne ilmaiseksi lehtiä kauaa lähettele. Pitäkää ihmiset puolianne.
 

Yhteistyössä