EI VOI OLLA TOTTA!

  • Viestiketjun aloittaja ÄITI
  • Ensimmäinen viesti
nouhätä
No ihan hyvän ikäinen tyttö jo on =) Mulla ystävä joka sai esikon muutama viikko ennenku itse täytti 17. Naimisissa saman isukin kans ja lapsia 6 tällä hetkellä. Ovat onnellisia ja elämässä menee hyvin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tyttö täyttää toukokuussa 17
noo, jos nyt aattelisin että itselleni kävisi noin, niin soittaisin tyttärelleni ja pyytäisin käymään kahvilla ja juteltaisiin asiat halki, että aikooko pitää lapsen ja onko vakituinen poikaystävä. shokissa olisin mutta se varmasti laantuisi kun saisin jutella, ja kun tuossa asiassa on varmasti yhtä paljon positiivista kuin huonoakin asiaa. en manipuloisi lasta mihinkän suuntaan vaan antaisin kaiken tukeni, kävi kuin vaan.
 
mamma77
Onnittele tyttöä :) Järkytys on varmasti sinulle suuri, mutta luultavasti vielä suurempi ehkä tytölle itselleen ja tarvitsee nyt tukea ja turvaa :). Onnittele, ehdit kyllä itse rauhoittua uutisen suhteen pikku hiljaa.. pääasia että tyttö tuntee nyt olonsa kuitenkin tervetulleeksi kotiin edelleen ja että kaikki on hyvin ja tästä selvitään :).
 
ja keskustelette et onko oikea aika jne. olin ainaki ite tyytyväinen ku äiti "valais" itelle, 16v ku olin raskaana et mikä olis järkevä päätös tulevaisuuden kannalt ja onko musta todella äidiksi niin nuorena ku ei ollu ammattia viel.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
minä tuli 17 veenä raskaaksi. äiti piti saarnan ja samaan putkeen ja hengenvetoon onnitteli :D. tee sinä vaikka samoin :)
eikö oo pikkasen liian myöhäistä saarnata. :whistle:
onnittele ja ole siinä tukena jos tarvii jutella tai neuvoja. =) itehän tunnet tyttös parhaiten niin tiiät miten suhtautua. mitään paskaa niskaan se ei tarvii! ;)

onnea myös tulevalle mummolle! :flower:
 
ap
Nyt on tytölle soitettu. tiedän tytön poikaystävän ja on oikein fiksun ja kunnollisen oloinen. Onnittelin tyttöä ja pyysin käymään kahvilla. aikoivat tulla kunhan kerkiävät. ja la on päivää ennen ennen kuin minulla. :) tytöllä on selvästi ollu vauvakuumetta jo pitempään kun aina kun käy kotona niin hellii ja hoitaa kaksosia. siis ovat tytön siskopuolia. kaksosilla ikää 1v 4kk.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt on tytölle soitettu. tiedän tytön poikaystävän ja on oikein fiksun ja kunnollisen oloinen. Onnittelin tyttöä ja pyysin käymään kahvilla. aikoivat tulla kunhan kerkiävät. ja la on päivää ennen ennen kuin minulla. :) tytöllä on selvästi ollu vauvakuumetta jo pitempään kun aina kun käy kotona niin hellii ja hoitaa kaksosia. siis ovat tytön siskopuolia. kaksosilla ikää 1v 4kk.
Odotatko säkin? :D :flower:
 

Yhteistyössä