EI voi olla totta.... :'(

Miehellä ollu polvi kipeä jo kauan ja kertyny nestettä siihen ja ollu turvoksissa jne..

No hän kävi viime perjantaina varjoainekuvauksissa ja äsken oli kuullu tulokset...joku kierukka juttu menny sököksi ja polvessa on kasvain.. kuulema aika iso..kahden viikon sisällä joutuu tampereelle tutkimuksiin..

Mua pelottaa.... :'( :'( :'( :'(
 
Luminella harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 13:02 Hölmölän-Iita kirjoitti:
Miehellä ollu polvi kipeä jo kauan ja kertyny nestettä siihen ja ollu turvoksissa jne..

No hän kävi viime perjantaina varjoainekuvauksissa ja äsken oli kuullu tulokset...joku kierukka juttu menny sököksi ja polvessa on kasvain.. kuulema aika iso..kahden viikon sisällä joutuu tampereelle tutkimuksiin..

Mua pelottaa.... :'( :'( :'( :'(
Kädet ristissä, että kaikki on hyvin ja kasvain vaaraton. Hyvä, että huomattiin ja tutkimukset alkamassa.

:hug: :hug:
 
:hug:

Minun miehelläni turposi reisi aikoinaan. Sitä epäiltiin urheiluvammaksi, mutta hyvin pian löytyikin kasvain. Julmetun ISO kasvain, jonka kasvuvauhti oli huima ja se syöpä kokonaisuudessaan eteni tosi aggressiivisesti. Hän sairasti sitten ewingin sarkooman, sellaisen nuorten miesten syövän joka on todella harvinaislaatuinen.. Sarkoomakasvaimilla (ainakin tuollaisilla) taipumusta kasvaa pitkien putkiluiden yhteyteen, miksipä ei muuallekin luun lähettyville.. Toivottavasti ei ole syöpää! Se on maailman paskin tauti. Nimimerkillä kokemusta on.
 
voiei
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 13:49 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 13:07 voiei kirjoitti:
Mun tutulla tommosessa tapauksessa löyty just syöpä....
Mikä syöpä se oli?
No en mä tiedä nimee sen kummemmin, löydettiin liian myöhään; oli levinny joka puolelle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 13:56 Heili Karjalasta kirjoitti:
:hug:

Minun miehelläni turposi reisi aikoinaan. Sitä epäiltiin urheiluvammaksi, mutta hyvin pian löytyikin kasvain. Julmetun ISO kasvain, jonka kasvuvauhti oli huima ja se syöpä kokonaisuudessaan eteni tosi aggressiivisesti. Hän sairasti sitten ewingin sarkooman, sellaisen nuorten miesten syövän joka on todella harvinaislaatuinen.. Sarkoomakasvaimilla (ainakin tuollaisilla) taipumusta kasvaa pitkien putkiluiden yhteyteen, miksipä ei muuallekin luun lähettyville.. Toivottavasti ei ole syöpää! Se on maailman paskin tauti. Nimimerkillä kokemusta on.
Olen pahoillani :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 14:04 IllanHämy kirjoitti:
:hug: Jospa hyvänlaatunen. Koita olla liikaa miettimättä.. :hug:
Pää on niin sekasin huolesta, sekava olo, yritän olla niin että se miettiminen ei mitään auta, vielä kun ei tiedetä onko hyvänlaatuinen vai paha..ei auta muuta kuin toivoa parasta.Ja koittaa olla vahva ja tukena toiselle, miehellä itsellään niin ahdistava ja pelokas olo niin mun täytyy olla vahva ja tukea..vaikka koko ajan sydäntä särkee ja itkettää. Ei tällästä voisi ikinä uskoa omalle perheelleen, vaikka niinhän se on että tapahtuu jotain kun sitä vähiten "odottaa".. Sekavaa tekstiä.. Huomena mies menee päksiin johonkin varjoainekuvaksiin, en tiedä enempää..tai en tajunnut kun selitti mulle. Sille oli soittanu Tampereen joku spesialisti ja sanonut että niiden tietojen perustella mitä hän sai täältä lääkäriltä sähköpostissa ja sai sen kuvan siitä kasvaimesta, niin sanoi ettei tarvitse olla paniikissa että mitä ilmeisimmin on hyvänlaatuinen, mutta ei vielä tietenkään varmaa.
 
Sonique
No hui! Itellä on polvi vaivannu jo pitkään, on koko ajan vähän turvoksissa. Lääkäillä ja ortopedillä on juostu mut vastaus on aina sama, katotaan nyt jos se vielä vaivaa. Magneettikuvissa ei näkyny mitään.

Suuren suuret peukut teidän perheelle, :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 15:06 Sonique kirjoitti:
No hui! Itellä on polvi vaivannu jo pitkään, on koko ajan vähän turvoksissa. Lääkäillä ja ortopedillä on juostu mut vastaus on aina sama, katotaan nyt jos se vielä vaivaa. Magneettikuvissa ei näkyny mitään.

Suuren suuret peukut teidän perheelle, :hug:
Hyvä ettei sulla näkyny kuvauksissa mitään, toivottavasti polvesi parantuu :hug:
 

Yhteistyössä