ei yhd. kieltoa

Hei miulla on sellanen tilanne, että lääkäri ei antanut yhdyntä kieltoa vaikka kolme nättiä rakkulaa oli ultrassa.. nyt vaan mietitään mitä tehdään. Otetaanko riski vai jatketaanko sitten taas pistoshoitoja ja sairaassa juoksua. onko mahd. että vain yksi niistä hedelmöittyisi? Kaikki oli melkein saman kokoisia..
 
Ne varmaan olettivat, että ajattelet ilman muuta, että pidättäydytte. :D

Kolmella samankokoisella ei ainakaan jatketa hoitoa. Mulla on jatkettu kahdella samankokoisella + 1 tosi pienellä rakkulalla.
Kun kysyin, että mitä järkeä on stimuloida terveitä munasarjoja kun kerran aina kypsyy se 2 rakkulaa, sain vastauksen että sehän tuplaa onnistumismahikset. Vaikka kaksosraskausriski on isompi kuin normaalisti, se on kuitenkin pieni. Ollaan pk-seudulla julkisella ja meidän sairaalassa syntyi 2006 kuulemma yhdet kaksoset tämän asian vuoksi.

Eli kolmosriski teidän tapauksessa on olemassa selkeästi, mutta me varmaan kielloista huolimatta pupuiltais silti. :xmas:
 
asfasfa
Jos kolme rakkulaa on kehittymässä, niin on mahdollista, että myös kaikki kolme irtoavat ja hedelmöittyvät. Toisaalta kaikki eivät välttämättä edes irtoa tai hedelmöity. Ehkä mikään niistä ei hedelmöity. Koska yhdellä munasolulla on noin 20% todennäköisyys hedelmöittyä yhden kk kierron aikana, niin todennäköisyys siihen, että kaikki 3 hedelmöittyisivät (jos oletetaan, että ne irtoavat) on kuitenkin pieni. On hyin mahdollista, että vain yksi hedelmöittyy. Itse antaisin palaa vaan, jos tuollaiseen tilanteeseen pääsisin!!!!
 
harkitse tarkkaan
kokemuksesta sanon että kaikki 3 voi hedelmöittyä. itselleni kävi näin. mulle tosin tehtiin tuolloin inssi vaikka kaiken järjen mukaan sitä ei olisi noin monen rakkulan takia saanut kaiketi edes tehdä.

varautukaa kolmosraskaus mahdollisuuteen

minulla on siis 3 enkelikolmosta(synt.rv23)
 

Yhteistyössä