Eihän tästä enää mitään muuta puuttunut helteen lisäksi...

Muutenkin joutuu imettämään tiheesti, millon janoon ja millon nälkään. Mutta nyt sitten vielä lisäksi nousi tuolle vajaa kuusviikkoselle kuume :/ Mua ei naurata yhtään. Sisälämpötilakin on koko vuorokauden 29-31 astetta. |O :(
 
Tänne itä-suomeen vois joskus tulla sitä vettä .. Meilläkin on koti kuin pätsi ja 8kk poitsu ihan tuskissaan.. täällä kuumeillaan myös, mut johtuiskohan hampaista? Eilen huomasin kaksi hammasta alhaalla =) tai siis tuntuu et on jo puhjennu.. mut ei näy kokonaan..

Mut siis mikset anna sun vauvalle janoon vettä????
 
Mitä meidän neuvolassa on aina ohjeistettu, niin ei rintaruokinnalla olevalle tarvi antaa vettä edes helteellä. Näin mä ruokin jo kolmatta "kesävauvaa" (huhtikuussa edelliset syntyny, tää kesäkuussa). Tai no ekalle taisin jossain vaiheessa vettä antaa kai, mut oli sillon jo varmaan lähemmäs 3kk. Ja tuli annettua sitä lähinnä siksi, ku "niin tehtiin ennenkin".
 
Vauvalle ei tarvitse antaa vettä janoon, koska rintamaito muuttuu tarpeen mukaan.
Eli näin kuumalla on vetisempää ja tietysti kun lapsi juo enemmän maitoakin tulee enemmän.

Lisäksi olisi hyvä muistaa se että noin kuusviikkosella vauvalla on tiheänimunkausi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Vauvalle ei tarvitse antaa vettä janoon, koska rintamaito muuttuu tarpeen mukaan.
Eli näin kuumalla on vetisempää ja tietysti kun lapsi juo enemmän maitoakin tulee enemmän.

Lisäksi olisi hyvä muistaa se että noin kuusviikkosella vauvalla on tiheänimunkausi.
Voi elämä! Ja minä muistelin että seuraava olis vasta 3kk iässä. Tämä tästä vielä puuttui... Noooh, otetaas se asenne, että seuraavat päivät istutaan sohvalla ja siinä välissä, jos kerkee, niin pitää kai isommilleki ruokaa laittaa. :whistle:
 

Yhteistyössä