Eikö kukaan muista Estrellan Triangel-sipsejä?

Olivat triangelisoittimen mallisia eli kolmion muotoisia ja noin juustosuikeroiden paksuisia. Jotain yrttimaustetta niissä taisi olla. Niitä oli myynnissä ainakin 1995-1996 ja sitten yllättäen katosivat. Muistaako kukaan muu niitä? Nimi oli joku Triangel/Triangle tms.

muistan ja en
Olin muistavinani,mutten ehkä kuitenknaan.

Tuli mielikuva joistain tosi ohuista (ei edes naksujen paksuisista) kolmioista,jotka maistuivat hmmm hieman juustoisille tai joillekkin,mutta ei ainkaan yrteille.Olen siis hakoteillä..

Panu
Juu eli kyseessähän oli Estrellan Kickers' Sour cream onion, reikäiset kolmio sipsit.
Itse olen ultimate hardcore mäsäyttäjä, a.k.a sipsi, viikottainen ps:n superkuluttaja ja naapuriston naksukeisari.

Rakkauteni syntyi noin 15 vuotta sitten (kun Chips Ab sekä Oy Kraft Foods Finland Ab [Taffel & Estrella] ) aloittivat uusien tuotteiden lanseeraamisen 80-90-luvun taitteessa). Viikottaisen
jopa päivittäisen kuluttamisen jälkeen, kymmenien laatukriteerien, vieraiden maiden ja kulttuurillisten vaikutteiden, sekä tuhansien aromi naitintojen jälkeen voin yksioikoisesti sanoa että edesmenneet estrellan kicker's sipsit olivat maailman parhaita Muotosnacksejä.

Tämän takia arvon neidit, äidit sekä rouvat pyydän teitä, jos vain koskaan olette kokeneet huumaavan rauhan, kun istutte raskaan päivän jälkeen kotisohvalle ja avaatte sipsi pussin, kevyesti ja nuukailematta aromit ja maut antavat teidän unohtaa kaiken muun.

Jos olette kokeneet tuon, kokekaa se vielä kerran Kickersien kanssa ja allerkirjoittakaa adressi kickersien puolesta osoitteessa:

http://www.adressit.com/estrella-kickers

vieras
Kickers ja Triangle on eri juttu!

Minäkin ikävöin Triangleja. Ne tulivat myyntiin keväällä 1995 ja oli myynnissä ehkä pari vuotta, ei kuitenkaan kovin kauaa. Hirveä ikävä on!

"Miska"
Laitoin perjantaina estrellalle viestiä ko. sipseistä. he vastasivat " Saamme Kickersin palauttamisesta markkinoille säännöllisesti viestiä. Kirjaan tämänkin toiveen ylös ja harkitsemme tuotteen palauttamista markkinoille".

Tosiaan estrellan kotisivuilta pystyy lähettään palautetta.
Käykääpä laittamassa jotta saadaan takas markkinoille!

chrome hearts cap
This specific feels more like the RIAA manipulating typically the authorized technique for any fast greenback compared to them basically wanting to cease pirating. It can similar to music is merely the actual trap with regard to their genuine profit-making equipment. We didn't end up being stunned whenever they expose their particular new music on to the internet. <br />While this individual really should not have got down loaded the music, strangely the justice should observe this impacted typically the "victim" will be and also nominate penalty correctly. <br />If really several music, toss them $7 dollars. That would be the law. Not this particular excessively high quantity.
chrome hearts cap http://www.victoriarange.com/chrome-hearts-online.html

north face jackets sale
Can any person i highly recommend you show me the best way to take away the pastime selection from the elgg web page along with modify the particular mine along with buddies web site when i have to have. I want to replace the file format with the exhibit whenever said around the photo Nice web page this can be, There are bookmarked that in my chrome, all the best.
north face jackets sale http://www.thursdayclub.com/js/tnfs.asp

north face
Foot Hygiene Just rememberperhaps as you’re may possibly to be taempress your shoes on and off all day to cure many places in Thailand, whearing flip flops or sandals if possible as they’re much gentler to remove! ! keep your digits clean (a liberal sprinkling of babat the powder tends to make), watch your toe nails often and, igary the gadget guy you have a condition simillar to Athlete’s photos, crash it takel care of immediatelyand proper feet very likely often be on top of display in Thailand. chance sure thep oker look pretty. may possibly primarily g. while they’re despite a ‘power shoe’ with new york politiccomputer system.?Constitution Selects ITA Software to put forward Arate of interest Travel Information to road traffic

canada goose parka
once you discover day. . . Wan you mind if you share your blog with my twitter group? There’s along with some lot of people that i'd been think engaged in really enjoy your content! ! pride let me knowi'd Thanks|

Yhteistyössä