Eikö mun lapsi osaa olla ihana?(kuva)

Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kovin on pulska...
Kovin oot tyhmä... :headwall:

Pienellä lapsella saa ollakin masua. Ja Savannan tytöt on NIIN kauniita ja suloisia että =)
no joo saa olla vähän masua,mut ei nyt tollasta sentää...muutenki pulska kun vaan mahasta.
Aivan täysin NORMAALIA leikki-ikäisen pyöreyttä!!

Pitäisikö olla langanlaiha kolmevuotiaana :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Hän laitoi kaikki ostokset jääkappiin itse(mä unohdin) ja äiti istuu konella :ashamed:
Ihana reipas tyttö!

Mut oliko toi vähän provoa, että HÄN laittoi tavarat jääkaappiin koska SINÄ unohdit?!

:flower:
Ei ole provo :D Hän on tommonen ,hän tietä kaikki mitä joka paikassa tapahtu ja aina yrittä olla kuin aikuinen,eikä se ole ensimäistä kerta että hän laita jääkappiin tavarat,mutta täällä kerralla mä unohdin ja iskä sohvalla nukku :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kovin on pulska...
Kovin oot tyhmä... :headwall:

Pienellä lapsella saa ollakin masua. Ja Savannan tytöt on NIIN kauniita ja suloisia että =)
no joo saa olla vähän masua,mut ei nyt tollasta sentää...muutenki pulska kun vaan mahasta.

Mun molemmat lapset ovat pelkkää luuta ja nahkaa. Kateellisena katselin Savannan hyvinvoivan näköistä tyttöä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:
Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kovin on pulska...
Kovin oot tyhmä... :headwall:

Pienellä lapsella saa ollakin masua. Ja Savannan tytöt on NIIN kauniita ja suloisia että =)
no joo saa olla vähän masua,mut ei nyt tollasta sentää...muutenki pulska kun vaan mahasta.
Aivan täysin NORMAALIA leikki-ikäisen pyöreyttä!!

Pitäisikö olla langanlaiha kolmevuotiaana :headwall: :headwall:
Juu ei ole tuo lapsi mitenkään liian pulska! Itselläkin oli esikoinen tuollainen vähän pyöreä (ja on edelleen) mutta nätti kuin mikä! =) :heart:
 

Yhteistyössä