Eikö perse nouse sohvasta? Alkaisko joku mun kanssa siivoamaan?

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
mä oon nyt kohta tunnin jo "pitänyt taukoa" ja tarvis jatkaa. Mutta en saa itseäni enää liikkeelle. Jos käyn vaikka heittämässä pyykit edes koneeseen mitä on tähän mennessä eteen kertynyt.

PUUUUHH!!
 
mä oon nyt kohta tunnin jo "pitänyt taukoa" ja tarvis jatkaa. Mutta en saa itseäni enää liikkeelle. Jos käyn vaikka heittämässä pyykit edes koneeseen mitä on tähän mennessä eteen kertynyt.

PUUUUHH!!
Tsemppiä!

Mäkään en ole saanut vieläkään aloitetuksi sitä hattuhyllysavottaa. Pyykit on sentään koneessa ja ruoka tulossa, mutta kun jumituin kirjoittamaan blogia ja kuuntelemaan Lauri Tähkän esikois-soololevyä, joka postista tulla tupsahti.
 
aamun ahertanut
Minä aamulla laitoin lelut ym järjestykseen, imuroin, pyyhin pölyt, laitoin pyykinpesu- ja astianpesukoneen pyörimään. Pesin peilit ja kohta lattiat pesemään :) Molemmilla töistä vapaapäivä ja nyt pikkuinen päiväunilla :)
 
Nyt on mukelon ulkoilutettu, syötetty, juotettu ja nukutettu. Mä voisin siis tulla mukaan :)

Mun pitää saada keittiön tasot ihan alkuun kondikseen, joten mä starttaan siitä :)
Olen nyt 40 min puuhannut niiden tasojen parissa, eikä loppua näy. Mä NIIN vihaan mapittamista! Meillä on siis tasoille kertynyt pari paperipinkkaa, jotka pitkää käydä paperi kerrallaan läpi ja mapittaa tiettyihin kansioihin.

Tuo vartti duunia ja sitten tauko ei oikein onnistu...vartissa en ehdi väsymään, vaan vasta pääsemään alkuun. Mutta 40 min putkeen noiden typerien papereiden parissa näemmä riitti :D :D :D

Nyt siis vartin tauko ja sitten saman puuhan pariin uudemman kertaa :)
 
:(
[QUOTE="vieras";24898447]Eikö ole lääkitystä?[/QUOTE]

On ja ei. Concerta tehos aluksi mutta raskauaikana ei voinut käyttää ja sen jälkeen ei ole samaa tehoa ollut. Ei tiedä mistä johtuu. Ja minulla ei ole varaa käyttää sitä, kun kelakorvausta ei enää saa.

Ei hittolainen, jumiuduin ihan tyystin. Ne pyykit sain koneeseen, muuta en enää saanutkaan aikaseks. Josko puolelta ottais vartin spurtin taas :x
 
:(
Olen nyt 40 min puuhannut niiden tasojen parissa, eikä loppua näy. Mä NIIN vihaan mapittamista! Meillä on siis tasoille kertynyt pari paperipinkkaa, jotka pitkää käydä paperi kerrallaan läpi ja mapittaa tiettyihin kansioihin.

Tuo vartti duunia ja sitten tauko ei oikein onnistu...vartissa en ehdi väsymään, vaan vasta pääsemään alkuun. Mutta 40 min putkeen noiden typerien papereiden parissa näemmä riitti :D :D :D

Nyt siis vartin tauko ja sitten saman puuhan pariin uudemman kertaa :)
Hyvä =)
 
ok
Mä voisin alkaa nyt siivota, syön ensin välipalan loppuun. Sit siivoan niin kauan että vauva herää ja sit en varmaan enää jaksa =)

Ensin tyhjennän tiskikoneen ja ladon uudet sisään, pyyhin tasot ja sitten siivoan tavaraa tuosta kirjoituspöydältä omille paikoille, ja pyyhin sen pöydän. Eteisen kenkähyllyn siivosin jo, kesäkengät meni kaappiin (juu nyt vasta).
 
"vieras"
On ja ei. Concerta tehos aluksi mutta raskauaikana ei voinut käyttää ja sen jälkeen ei ole samaa tehoa ollut. Ei tiedä mistä johtuu. Ja minulla ei ole varaa käyttää sitä, kun kelakorvausta ei enää saa.

Ei hittolainen, jumiuduin ihan tyystin. Ne pyykit sain koneeseen, muuta en enää saanutkaan aikaseks. Josko puolelta ottais vartin spurtin taas :x
Luulen, että sinulle voisi toimia paremmin Ritalin. Sitä voisi ottaa vaan tarvittaessa ja olisi halvempi. Auttaisi viikkosiivouksessa ym., kun siitä tulee enemmän sellainen hetken spurtti. Itse en voi Concertaa käyttää ollenkaan, koska aktivoi liiaksi illalla ja ei saa unta.
 

Yhteistyössä