Eikö teillä ole miehen ja lasten kanssa mitään tekemistä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
aurinkoinen
mies lähdössä pelaan pokeria kavereiden kanssa, nuorimmainen touhuaa itsekseen, vanhin kaverin luona ja mä kärvistelen tylsyyden rajamailla käsileikkauksesta toipilaana...
 
Meiks harmaana
Meillä mies ja lapset tuossa jonottaa mun selän takana, että saisivat edes hetken laatuaikaa mun kanssa näin perjantai-iltana, mutta en mä millään kerkee. Niin paljon hyviä aloituksia ja täytyy päästä kommentoimaan. Kyllä ne sit sunnuntaina saa aikansa..ehkä.
 
vinci
mies töissä ja lapset vei puol kasi nukkuun...isompi oli vähän kipeen olonen vaikka ei oo aamun jälkeen oksentanu enää -koputtaa-puuta-
pienmpi menee aina näihin aikoihin nukkuun!!
 
Mun mies on pitkästä aikaa viettämässä omaa vapaa-aikaa pilkkireissulla ja tulee vasta sunnuntaina. Mun kaverina hoitamassa tyttöä on täällä mun äiti, pikkuveli, pikkuveljen tyttöystävä ja serkkutyttö ja saan ihan "luvan" kanssa tehdä koko viikonlopun sitä mitä haluan. Ja teen sitä just nyt, otan olutta ja istun koneella. Kohta aletaa kattoo koko porukka dvd:ltä Frendejä ja syödää kanasalaattia.
 
vieras
Otatko huomioon sen, että aina ei jaksa niitä miehiä ja lapsia? ESim. jos on kotiäiti, ei jaksa? että joskus on kiva sanoa, että otapas nämä lapsesi ja syötä heidät, ja siivoa sen jälkeenkeittiö. koska olen hoitanut koko viikon hommat yksin, ja en jaksa enää? minä istun tässä!
 

Yhteistyössä