Eikö teitä jotka ette usko Jeesukseen pelota?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mitä jos se kaikki mitä me uskovat olemme täälläkin kertoneet niin olisikin täyttä totta ja huomaisitte sen liian myöhään?


Eikö teitä tosiaan pelota elää ilman Jeesusta?
Raamatussa sanotaan, että jokaisen polven on notkistuman Jumalan edessä ja niin on teidänkin jokaisen.

Jeesus rakastaa sinua ja haluaa auttaa. Hän haluaa, että sinä olisit kerran taivaassa Hänen kanssaan. :)

 
vieras
Mua jotenkin häiritsee tuo ristiriita: nöyrry, polvistu, nuole mun varpaita asenne. Ja sitten taas toisaalta se lässyn lässyn: kyllä jumala auttaa ja rakastaa ja haluaa vain hyvää. Itseasiassa jumala on aika samankaltainen kuin mun vanhempani: vyöllä tuli selkään ja selitettiin, että tämä on vain sinun parhaaksesi :heart:
 
kk
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä jos se kaikki mitä me uskovat olemme täälläkin kertoneet niin olisikin täyttä totta ja huomaisitte sen liian myöhään?


Eikö teitä tosiaan pelota elää ilman Jeesusta?
Raamatussa sanotaan, että jokaisen polven on notkistuman Jumalan edessä ja niin on teidänkin jokaisen.

Jeesus rakastaa sinua ja haluaa auttaa. Hän haluaa, että sinä olisit kerran taivaassa Hänen kanssaan. :)
Yhdyn tähän :). Olen monesti miettinyt, miten ihmiset suhtautuvat tähän elämän tärkeimpään asiaan niin välinpitämättömästri...
 
vieras
Minua pelotti enemmän silloin joskus kun vielä uskoin.. Nyt tiedän että kun kuolen niin kaikki loppuu vaan siihen, ei tarvitse pohtia millaiseen paikkaan kuoleman jälkeen joutuu. Ja kun uskoin niin en voinut ymmärtää miksi maailma on tällainen paikka, nyt kun tajuan ettei jumalaa ole, kaikki palat on mielessä loksahdelleet kohdalleen.
 
kk
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua jotenkin häiritsee tuo ristiriita: nöyrry, polvistu, nuole mun varpaita asenne. Ja sitten taas toisaalta se lässyn lässyn: kyllä jumala auttaa ja rakastaa ja haluaa vain hyvää. Itseasiassa jumala on aika samankaltainen kuin mun vanhempani: vyöllä tuli selkään ja selitettiin, että tämä on vain sinun parhaaksesi :heart:
Ei Jumala ole sellainen. Hän kyllä on maailmankaikkeuden Luoja, täydellinen rakkaus. Ja ihminen, joka on Hänen omansa, haluaa kunniottaa Jumalaa omasta tahdostaan. Mutta kerran kaikki kirjat avataan, avataan Elämän kirja ja katsotaan, kenen nimi sieltä löytyy, ja jokainen tuomitaan sen mukaan...Joko taivaaseen tai kadotukseen.
 
Mä uskon niihin yleisiin elämänohjeisiin, joita raamatussa on viljalti, ne on oikeasti tosi hyviä.

Mut sitten loppurahan edestä antaa olla. Kuten toisessa ketjussa mainitsin, olen sitäpaljon syntiä tehnyt, enkä edes kadu, että eiköhän mulla oo piljetti vain sinne alakertaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minua pelotti enemmän silloin joskus kun vielä uskoin.. Nyt tiedän että kun kuolen niin kaikki loppuu vaan siihen, ei tarvitse pohtia millaiseen paikkaan kuoleman jälkeen joutuu. Ja kun uskoin niin en voinut ymmärtää miksi maailma on tällainen paikka, nyt kun tajuan ettei jumalaa ole, kaikki palat on mielessä loksahdelleet kohdalleen.
Juuri samalta musta tuntuu. Varsinkin joskus luonnossa, esim. meren rannalla kalliolla istuen, tulee syvä onnen ja rauhan tunne, siitä että tämä on tässä, luonto on ainut jumala, mitään ei voi hallita. Mitään ei voi ymmärtää, olen vain pieni osanen luontoa. Aina on kiva spekuloida, mutta sydämessä tiedän kyllä, mikä mun totuus on. :)
 
joo-o... :/
Sori vaan, mutta tollaset uskonnot on lampaille. Että nöyrtykää te vaan siellä kaikessa rauhassa Jumalanne edessä. Mä ajattelin jatkaa elämääni ihan suoraselkäisenä..
 
vieras
Oli jumalaa tai ei niin kaikki me varmasti olemme yhtä mieltä siitä, että aika helvetin hieno paikka tää kaiken kaikkiaan on. Vai mitä? Tää pallo, galaksit, avaruus. Aika mieletöntä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Naw2012:
Kunnioitan suuresti Jeesusta, ja uskon häneen, jos niin voi sanoa, mutta en ollenkaan sillä tavalla niinkuin te kristityt.
Miten new age suosiva voi kunnioittaa Jeesusta??
Miten ei vois? Kunnioitan kaikkia suuria mestareita jotka tänne on tullut opettamaan, valaisemaan maailmaa. :)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Täytyy sanoa, että joskus hirvittää oikein niiden puolesta, jotka eivät usko. Miten sitten käy, kun tulevat huomaamaan, että ovat olleet väärässä. Melkoinen kauhu silloin edessä.
Siihen on henkisesti varautunut. Sitäpaitsi ei paikalla niin väliä, jos seura on mukavaa. Ja mistä sitä tietää, vaikka oikeassa olisivatkin muslimit.

 

Yhteistyössä