Eilinen jauhelihakastike...saako siitä taiottu täksi päiväksi uutta ruokaa?

Kun ne niin millään jaksais ihan samaa pöperöä syödä ja lapsille syöttää ja toisaalta kun en jaksais myöskään uutta väsätä sillä se on niin suuri paloturvallisuusriski.

Ideoita? Ja mielellään siis helppoja, pomminvarmoja je nopeita :D
 
"vieras"
Kun ne niin millään jaksais ihan samaa pöperöä syödä ja lapsille syöttää ja toisaalta kun en jaksais myöskään uutta väsätä sillä se on niin suuri paloturvallisuusriski.

Ideoita? Ja mielellään siis helppoja, pomminvarmoja je nopeita :D
Sekaan tomaattimurskaa / paseerattua tomaattia purkillinen tai kaksi, spagettia pienittynä ja maun mukaan herne-maissi-paprikaa (+mausteita).
 
No mä nyt tylsästi laitoin potut hellalle :) En taaperolle oikein tuota pitsaa tohdi syöttää, mutta mulle ois ollut ihan passeli vaihtoehto :)
No mä en älynny huomioida et on niin pieniä syöjiä mut ihan hyvää se kastike on perunoidenkin kans :p Itse vaan mietin et perjantai ja hermot loppu, et en kyllä alkas ruokaa enää tehdä jos se ei valmiina tuossa jo olis :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
juu niin kait se ois viikonloppu *näkee mielikuvan kaaoksesta* Meillä on vaan jotenkin ollu niin rankka viikko et ei jaksa edes viikonlopusta innostua ja jos mies on viel sen viikonlopun töissä niin mä olen sitten taas kaksin tuon joka paikkaan ennättävän uhmiksen kans :eek:
:hug: meillä se viikonloppu nimenomaan on aikaa yhdessä ja sitten mä monasti saan ihan rauhassa siivota kun mies pakkaa itsensä ja muksut anoppilaan. Ah, mä nautin :D
 
:hug: meillä se viikonloppu nimenomaan on aikaa yhdessä ja sitten mä monasti saan ihan rauhassa siivota kun mies pakkaa itsensä ja muksut anoppilaan. Ah, mä nautin :D

Varmasti ihanaa, Nauti hyvä ihminen kun saat ihan rauhassa siivota ja olla. meidän oli tarkoitus lähtee anoppilaan mut sitten sairastuttiin ja nyt mä tässä jännään et onko mies luvannu olla viikonlopun töissä. Sitten kun ei sairaana voida minnekkään lähteä niin tuo uhmis ennättää oikeasti sormineen ihan joka kohtaan eli kaaoksen hallintaa kotona.
 

Yhteistyössä