Eilinen mielenhäiriö, miten tässä nyt toimia?

  • Viestiketjun aloittaja Idiootti
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28727144:
Niin, mutta miltä miehestä tuntuisi saadessaan asiasta tietää muualta? Tuplasti pahemmalta. Vaimo ei vain pettänyt, myös valehteli eikä kertonut asiasta -> vaimo kykenee pettämään, ja pettäessään ei tule kertomaan asiasta -> häneen ei voi luottaa. Näin varmaan järkeilisi asian.
Noinhan se tuntuisi olevan. Moni sanoo, että kertominen olisi vain omantunnon rauhoittelua, mutta enemmän kyllä sitä, että tunnustaa sen virheensä ja ottaa seuraukset vastaan. Eihän se kivaa ole, mutta kuka käski käydä vieraissa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28727144:
Niin, mutta miltä miehestä tuntuisi saadessaan asiasta tietää muualta? Tuplasti pahemmalta. Vaimo ei vain pettänyt, myös valehteli eikä kertonut asiasta -> vaimo kykenee pettämään, ja pettäessään ei tule kertomaan asiasta -> häneen ei voi luottaa. Näin varmaan järkeilisi asian.
Niin. Onko tuossa pahinta se, että muut tietää? Mitä muut ajattelee? Millaisena luuserina ne pitäisi sua jos vaimo olisi pettänyt?

Vai meneekö se pillu pilalle jos siihen joku muu koskee silloin kun "se on sun", mutta sillä ei ole vaikutusta, montako sitä on sörkkinyt ennen sua..?

Toisaalta, aika mielenkiintoista kuulla, kuinka suuri mahti naisen pissa- ja synnytysvehkeillä on sinuun. Sama mitä se päänsä sisällöstä kellekin uskoutuu kunhan ei vaan looraansa päästä ketään koskemaan.
 
"Jep jep"
[QUOTE="vieras";28727174]Niin. Onko tuossa pahinta se, että muut tietää? Mitä muut ajattelee? Millaisena luuserina ne pitäisi sua jos vaimo olisi pettänyt?

Vai meneekö se pillu pilalle jos siihen joku muu koskee silloin kun "se on sun", mutta sillä ei ole vaikutusta, montako sitä on sörkkinyt ennen sua..?

Toisaalta, aika mielenkiintoista kuulla, kuinka suuri mahti naisen pissa- ja synnytysvehkeillä on sinuun. Sama mitä se päänsä sisällöstä kellekin uskoutuu kunhan ei vaan looraansa päästä ketään koskemaan.[/QUOTE]
Ei, vaan pahinta ois se että vaimo pystyis salaamaan tuollasen asian, valehtelemaan ja sen jälkeen elämään kirkkain silmin normaalisti eteenpäin niinkun mitään ei olis tapahtunut.
 
[QUOTE="vieras";28727174]Niin. Onko tuossa pahinta se, että muut tietää? Mitä muut ajattelee? Millaisena luuserina ne pitäisi sua jos vaimo olisi pettänyt?

Vai meneekö se pillu pilalle jos siihen joku muu koskee silloin kun "se on sun", mutta sillä ei ole vaikutusta, montako sitä on sörkkinyt ennen sua..?

Toisaalta, aika mielenkiintoista kuulla, kuinka suuri mahti naisen pissa- ja synnytysvehkeillä on sinuun. Sama mitä se päänsä sisällöstä kellekin uskoutuu kunhan ei vaan looraansa päästä ketään koskemaan.[/QUOTE]

Ei kiinnosta mitä muut ajattelee, ainoastaan se mitä siitä itse ajattelee. Teet todella omituisia päätelmiä.
 
[QUOTE="Jep jep";28727209]Ei, vaan pahinta ois se että vaimo pystyis salaamaan tuollasen asian, valehtelemaan ja sen jälkeen elämään kirkkain silmin normaalisti eteenpäin niinkun mitään ei olis tapahtunut.[/QUOTE]

Nimenomaan. Tuollaista käytöstä puolustelevat kertovat paljon omasta luotettavuudestaan.
 
................
Itse kertoisin siitäkin syystä, että olisi tuskallisen hirvittävää pelätä koska mies kuulee muualta.Voisin veikata, että päässä ei muuta pyörisikään. Kyllä siinä jo mieskin vaistoaa, että nyt ei ole kaikki hyvin. Mutta se mikä on kerran rikottu, sitä ei enää ehjäksi saa. Valitettavasti.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28727266:
Nimenomaan. Tuollaista käytöstä puolustelevat kertovat paljon omasta luotettavuudestaan.
Höpö höpö ja täyttä paskaa! Koitapa jo käsittää, että on meitä sellaisiakin ihmisiä, jotka tajuavat, että meitä ihmisiä ja parisuhteita ja mielipiteitä on erilaisia ja vaikka ne poikkeaisivat omistamme, niin silti niitä voi ymmärtää.

Ja nyt taas tuntuu, että sä teet ehkä sittenkin kohdallani poikkeuksen. Että sua alkaa olla tosi vaikea ymmärtää.
 
[QUOTE="vieras";28727475]Höpö höpö ja täyttä paskaa! Koitapa jo käsittää, että on meitä sellaisiakin ihmisiä, jotka tajuavat, että meitä ihmisiä ja parisuhteita ja mielipiteitä on erilaisia ja vaikka ne poikkeaisivat omistamme, niin silti niitä voi ymmärtää.

Ja nyt taas tuntuu, että sä teet ehkä sittenkin kohdallani poikkeuksen. Että sua alkaa olla tosi vaikea ymmärtää.[/QUOTE]

:D älä nyt pelihousujasi revi :D
 
"Shh"
Nä en haluaisi tietää jos noin kävisi ja se olisi vain yksi kerta, ei tunteita pelissä jne. En haluaisi kokea sitä kamalaa pettymyksen tunnetta ja yrittää rakentaa parisuhteen uusiksi. En edes tiedä onnistuisko se. Pelissä on kuitenkin itseni ja miehen lisäksi myös lapset.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28727489:
:D älä nyt pelihousujasi revi :D
Huoh. Oot sä kyllä rasittava mies. Sä toitotat vaan omia mielipiteitäs pitäen niitä jonain absoluuttisena kaikenkattavana totuutena, mutta perustelemaan ja pohtimaan sua ei saa.
 
[QUOTE="vieras";28727537]Huoh. Oot sä kyllä rasittava mies. Sä toitotat vaan omia mielipiteitäs pitäen niitä jonain absoluuttisena kaikenkattavana totuutena, mutta perustelemaan ja pohtimaan sua ei saa.[/QUOTE]

Olen uskossa oleva mies, elämänohjeenani toimii Raamattu. Sen suurempaa perustelua ei voi olla.
 
....
Meidän suhteessa pettämistä tuhat kertaa pahempi olisi asiasta valehtelua. Eli kerro.
PEESI!
Tästä ollaan miehen kanssa puhuttu, ja ollaan sovittu että JOS änkyräkännissä tulee tehtyä jotain tyhmää, niin pääasia on että asiasta kerrotaan.

En ikinä, IKINÄ voisi kuvitellakaan pettäväni, mutta tottahan se on että tietyssä kännissä vain voi tapahtua jotain, etenkin jos se toinen osapuoli on se joka päättää ja "käskee". Vaikka hyväksikäyttöähän tuo taitaa pikemminkin olla, mutta itselläni ois ainakin hirveä morkkis jos johonkin tuollaiseen sotkeentuisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Höh perkele;28727913:
Olen pettynyt. Luulin sinua sydämelliseksi ja järkeväksi mieheksi.
Tietääkö vaimosi että moraalisi on tuota luokkaa?
no jaa...

ensinnäkään mä en ole hairahtunut että antamani neuvo ei koske minua itseäni vaan pikemminkin ketjun alkajaa
 
[QUOTE="vieras";28727890]Se kertookin sinusta "miehenä" kaiken oleellisen.[/QUOTE]

En minäkään kertoisi. Jos olen käsittänyt oikein, niin astrolabe ei haluaisi tietää tuossa tilanteessa.

Yleisenä ohjeena sanoisin: tehkää tuossa niin kuin puolisonne haluaa. Jos ette tiedä mitä hän haluaa, niin kysykää. Minä itse haluaisin tietää.
 
[QUOTE="vieras";28728002]Jos puoliso on sitoutunut sinuun ja yhteiseen elämäänne, hän haluaa tietää, se on varma.[/QUOTE]

Minun puolisoni on eri mieltä kuin sinä. Hänen mielestään on turha tietää, kun tuloksena olisi vain turhaa tuskaa. Hän on sitoutunut ja antaisi anteeksi vaikka se tuhoaisi hänet.
 
Mä en pystyisi jatkamaan suhteessa jos olisin hairahtunut. Joskus 10v. sitten hairahduin edellisessä suhteessani ja kerroin rehellisesti asiasta vaikka se oli suhteen menoa. Ehkä hyvä niin, koska siinä suhteessa ei meillä ollutkaan kaikki ihan kunnossa muutenkaan. Nykyisessä suhteessani ei ole tullut kertaakaan mieleenkään mennä jonkun toisen miehen matkaan, edes ajatustasolla enkä tosiaan pystyisi elämään toisen vierellä kertomatta vaikka vaikeaa se onkin.
Olet mennyt tekemään virheen ja nyt kannat seuraukset. Usko pois, jos oikeasti rakastat miestäsi niin tuo kummittelee muuten loppu elämän ajan sun salaisuutena..
 

Yhteistyössä