eilinen np-ultra ketjun aloittaja kyselee istukkanäytteestä

  • Viestiketjun aloittaja "aaaa"
  • Ensimmäinen viesti
"aaaa"
Tulin nyt sairaalaan jatkotutkimuksia varten ja tässä odottaessa kestää. Eilen sanoivat että tekevät vain ultran, mutta että istukkatutkimukseen on mahdollisuus päästä. Mulla ei ole mitään hajua mitä tuo tarkoittaa, voisko joku kertoa toimenpiteestä ja siitä että kannattaako ottaa? Nyt siis RV 11+6 ja eilen np ultra turvotus 3mm. Ikää mulla 22. Toinen lapsi.
 
mulla tehty toi istukka näytteen otto 4 kertaa josta 1 keskenmeno mutta tutkimuksissa totesivat että sydän petti( oli vammainen)joten syy ei ollut näytteen otto.Sain selville siittä sen että lapsi on kromosomistoltaan terve ja sukupuolen 100% varmuudella kun pyysin saada sen selville :) oli kiva kiusata myöhemmin ultraajia että arvaappas kumpi on :)( pieni testi siittä osasiko ultraaja työnsä ja juu osasivat ne )
 
"aloittaja"
mulla tehty toi istukka näytteen otto 4 kertaa josta 1 keskenmeno mutta tutkimuksissa totesivat että sydän petti( oli vammainen)joten syy ei ollut näytteen otto.Sain selville siittä sen että lapsi on kromosomistoltaan terve ja sukupuolen 100% varmuudella kun pyysin saada sen selville :) oli kiva kiusata myöhemmin ultraajia että arvaappas kumpi on :)( pieni testi siittä osasiko ultraaja työnsä ja juu osasivat ne )
Tää saattaa nyt olla tosi typerää jne mutta mulla on ihan kauhea neulapelko (pyörtynyt verikokeessa) ja mietin sitä toimenpidettä, mitä siinä tehdään? Sattuiko?
 

Yhteistyössä