eilinen satuhäät

  • Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
-
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
Ihan kamala morsian ja hänen äitinsä :(
Harmitti jotenkin, kun olivat niin kauheita käytökseltään.
Ja pukukin morsiamella oli ihan hirveä.
miksi morsian oli kamala käytökseltään? minusta hänen äitinsä oli nolo, mutta ei morsiamessa mitään vikaa ollut.
 
Mua häiritsi se morsiamen kampaus. Sille ois mielestäni sopinu paljon paremmin sellanen kampaus, jossa ois sivuille jääny kiehkuroita tai hiukset täysin auki.

Ja jos mun äiti mun häissä käyttäytyisi tuolla tavalla, niin soittaisin hänelle taksin ja sanoisin että hei hei.
 
no puku sinänsä on jokaisen oma valinta, niitä on vaikee toisten arvostella.

mut käytös oli kyllä kummallista. ehkä morsiamella oli jotain menneisyydessään, joka vaikutti jopa väleihin vanhempien kanssa. kun olivat niin etäisiä. ja jotenkin puhu siihen tyyliin omasta suvustaan, ettei niin välitä niiden elämäntyylistä. en tiiä. mutta hävetti kyllä sekä morsiamen että sen äidin puolesta.
 
nolo
Minusta morsian oli niin "lapsellinen", kun kaikki asiat piti tehdä niinkuin hän määräsi tai sitten hän lähti äidille itkemään kuinka kaikki on päin v:tä.
Kaipa hän ihan mukava ihminen, mutta itselläni nousi heti karvat pystyyn häntä kohtaan :)
 
Stinas
Kampaus olisi minunkin mielestä saanut olla erilainen. En kyllä puvustakaan pitänyt mutta jokainen tekee niinkuin itse haluaa. Siinä olis voinut olla hameen värisiä tereitä, niin ei olisi erottunut niin paljon toisistaan.
 
siin oli se pääsyy miksen koskaan ala tekemään häihin ruokaa talkoovoimin.. :D

mut mutsi oli enemmän kuin lapsellinen.. alkaa ny kiukuttelemaan tolla lailla. Ihmettelin kyllä et miksi ei kertonu morsio vanhemmille et seurustelee vasta sitten kun olivat menneet kihloihin. Tuosta mäkin pahoittaisin mieleni.

Ja olis se morsio voinu laittaa vähän jotain pakkelia naamaan ettei olis näyttäny "kuin saunasta tulleelta"

mut vaikutti aika jäykältä meininki ja aika suht väkinäiselle..
 

Yhteistyössä