Eilisestä koiranpennusta kyselen...

..liittyen tähän juttuun:

Sie,jolta putosi koira sylistä alkuillasta...
Pakko purkaa kun tuli niin paha mieli koiran puolesta
Lähdin käyttämään koiraa pisulla. Koira oli sylissä, kun astuin ovesta ulos. Jostain syystä se alkoi rimpuilla ihan hulluna ja koira lipsahti multa käsistä. Se lensi selälleen meidän portaille ja alkoi kauheasti itkeä.
Tuli niin paha mieli, kun toisen luottamus petettiin, minä paska paska päästin koirani putoamaan.
Koira ei ole vielä kymmentä viikkoa vanha.

Kuinka koiranpentu jakselee?
Jäi vaan mietityttämään,et onko kaikki hyvin?

Mikä pienen vointi on tänään?
 
sen eilisen ketjun a.p.
Koira on muuten voinut hyvin, mutta edelleen saa viiltäviä kipuja jonnekin takapään seudulle.
Ell ei halunnut ottaa koiraa vastaan, käski antaa kipulääkettä maanantaihin asti ainakin ja sitten käyttää eläinklinikalla, jos ei ala kivut menemään itsekseen ohi.
Olen sitten antanut 6h:n välein puolikkaan lääkkeen. :(
Ei tykkää yhtään, kun mennään eteiseen ja aletaan valmistautua uloslähtöön. Olen joutunut ottamaan pennun hihnaan ja pakottamaan pentua ulos mm. herkkupaloin. :(
Aamulla yritti pissiä lattialle, ettei olisi tarvinnut lähtä ulos. Hitto! Traumat sille tuli.
Mä en kestä kun aina mä mokaan koirieni kanssa. Varmasti lopun ikää muistaa, ettei minuun kannata luottaa.
Kyllä se sisällä käyttäytyy ihan normaalisti minua kohtaan, mutta ulko-ovelle hivuttautuessa käytös muuttuu epävarmaksi ja pelokkaaksi.
 
sen eilisen ketjun a.p.
Ja arvaa onko hiukan hankala tuollaista energiapakkausta pitää levossa! :(
On saanut järsiä possunkorvaa, puruluita, leluja jne jne. Olen pitänyt koiraa aloillaan aktiivisimpaan aikaan, mutta kun tuo on tuollainen vilkas tapaus, niin onnetonta on minun yritykset pitää koira täysin rasituksettomana.
 
sen eilisen ketjun a.p.
[QUOTE="Provo";22744067]Mikään eläinlääkäri ei tuollaisessa tapauksessa käske odottamaan maanantaihin asti. Tosi paska provo. Että porvooseen vaan terveiset.[/QUOTE]
Mitä luulet, että ell pystyy tässä tilanteessa tekemään? Röntgenkuvia ei pysty ottamaan, kun lähin sellainen klinikka on kiinni. Täällä hevonperseessä ei ole kunnollisia välineitä koiran kuvaamiseen yms. niin ihan turhaa (kuulemma) sitä on viedä, kun se muutoin on normaali ja tassujen lämmöt on joka tassussa samat.
En valitettavasti ole provo, kunpa eilistä ei olisi tapahtunutkaan. :(
 
Kiva,kun kirjoittelit kuulumisia.Toivottavasti kivut helpottaisivat,mutta jos vähääkään tuntuu siltä,niin maanantaina ell:n luokse.Saat ainakin varmuuden,että pieni on kunnossa.

Ja älä välitä nuista mollaavista viesteistä.
 
"Provo"
Tassunlämpö ei liity mitenkään koiran tippumiseen sylistä. Eläinlääkäri kyllä tulee vaikka kotiin koiran tutkimaan ja tarvittaessa määrää kuvauksiin lähimpään kuntaan jossa klinikka auki. Että näin se on.
 
hmph
[QUOTE="Provo";22744067]Mikään eläinlääkäri ei tuollaisessa tapauksessa käske odottamaan maanantaihin asti. Tosi paska provo. Että porvooseen vaan terveiset.[/QUOTE]

Kyllä muuten voi käskeä! Muistan kun oma koiramme jäi auton alle ja toinen takajalka jäi roikkumaan nahkariekaleen varassa niin silloin ell totesi puhelimessa että ei sille mitään voi näin viikonlopun alla tehdä, anna kipulääkettä ja jos niikseen tulee niin maanantai na sitten helsinkiin... ja tosiaan puhelim itse kyselin ja kerroin kyllä että jalka roikkuu nahkan varassa ja verta ei tule kuin muutama pisara (omasta mielestä tällöin kyse sisäisestä vuodosta).
 
"Provo"
Täällä ainaki eläinlääkäri tulee heti kotiin jos tarvii. Meillä hyvä lääkäri ja suhteet pelaa. Röntgen ei täällä ongelma. Matkaa 150km. Ja silti palvelu pelaa. Maksa kunnolla niin saat palveluita. Rahalla saatte.
 
sen eilisen ketjun a.p.
[QUOTE="Provo";22744182]Mun koira tulee ja syö sun pikku hauvan[/QUOTE]

Toiko pukki sulle vain risuja tjt???
Vaikka mullakin on paha mieli, niin mä en pura sitä muihin.
 

Yhteistyössä