Eipä tuo posteljoonin homma niin kauheeta olekkaan ;)

VEE
Minä olen myös jakanut postia ja se onkin loistavaa liikuntaa työn ohessa.
Jouluna on kiva jakaa, kun näkee niin paljon kauniita joulukortteja :)
Yksi vuosi ensimmäinen joulukortti tuli jo lokakuussa. Ehti ainakin ajoissa perille ;)
 
kiitos vastauksesta:) oon jokunen vuosi sitten tehnytkin ponstinjakajan hommia, oli kyllä ihan hauskaa ja tosiaan sai liikuntaa samalla:) niin ja pääsi kotiin kun omat hommat tehty. mietin vaan että onko palkka sen jälkeen noussu, mutta eipä taida olla:( on vaan niin surkean pieni tuo palkka kun kuitenkin kolmen lapsen hoitomaksut sitten pitäis maksaa..muuten ihan kivaa työtä olis kyllä.
 
Mie kans...
Voisitko kertoa millainen on tyypillinen päiväsi, moneen meet ja mitä teet ennenkuin lähdet jakamaan jne. itse olen sh, mut ei pätkääkään kiinosta nuo hoitoalan hommat enää eikä varsinkaan vuorotyö. Postinjakamista oon miettinyt, kun olen aika pikkutarkka ihminen ja siinäsais sit liikuntaa ja pääsis toivon mukaan ajoissa poiskin. Siis toiko 1300 on brutto? Mitä tarkoittaa alkupalkka, minkä mukaan sitä sit nostettais?
 
Mä menen klo 6.30 töihin ja alkuun lajitellaan posti.Siinä menee n.3h(ainaki mulla) ja sit pitää lähtee kierrokselle.Kierroksen jälkeen tehdään muutosilmotuksia ym.
Ja toi alkupalkka tarkottaa,et koeajan jälkeen nousee vähän(en tiä viel paljon,kun vasta 2 päivää töissä).Niin ja toi palkka minkä kerroin on brutto.
 

Yhteistyössä