Eipähän ole ennen käynyt näinkään :O

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tamponin naru katkes!!! Koitin sitä ennenkuin asetin paikoilleen ja naru tuntui olevan vähän 'löysä'. Jäi pelkkä naru käteen kun vedin. Koitin kaivaa pois, mutta ei onnaa. Lääkärille pitä tästä lähteä :-(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja viera:
Jos et itse ylety niin pyydä miestä ronkkimaan se sieltä, halvemmaksi se tulee kun päivystysreissu
No ei se suostu veristä tamponia repimään... Ja eihän tuo päivystys mitään maksa, kun on vuosimaksu maksettu.
 
vieras
Mee pöntölle ponnistamaan. Mulla se ainakin kakalla käydessä tulee aina alaspäin. Kyllä niillä pinseteillä sitten jo uskaltaa kokeilla, koska tunnethan sä itse heti jos meinaat osua ihoon niillä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mee pöntölle ponnistamaan. Mulla se ainakin kakalla käydessä tulee aina alaspäin. Kyllä niillä pinseteillä sitten jo uskaltaa kokeilla, koska tunnethan sä itse heti jos meinaat osua ihoon niillä.
Täytyy koittaa vielä näillä keinoin...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja viera:
Jos et itse ylety niin pyydä miestä ronkkimaan se sieltä, halvemmaksi se tulee kun päivystysreissu
No ei se suostu veristä tamponia repimään... Ja eihän tuo päivystys mitään maksa, kun on vuosimaksu maksettu.
Just. Ei suostu, vaan mieluummin saat tuhlata päiväs päivystyksessä. Jeejee.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
no kokeile vaikka vanupuikoilla kaivaa sitä pois...ja täällä ei ainakaan vuosimaksuun sisälly päivystysmaksut :whistle:
Meillä sisältyy ennen klo 20 käydyt päivystysreissut. Klo 20 jälkeen pitää maksaa sitten päivystysmaksu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
no kokeile vaikka vanupuikoilla kaivaa sitä pois...ja täällä ei ainakaan vuosimaksuun sisälly päivystysmaksut :whistle:
Hmm, en itse kokeilis vanupuikkoa. Paljon todennäköisempää taitaa olla, että vanupuikko hulahtaa sinne tamppoonin seuraks kuin että vanupuikolla sais tamppoonin ulos.

Tai voihan sitä kokeilla , samalla hintaa ne kai kaivaa enemmänkin tavaraa värkistä pihalle...
 
vieras
Mä kyllä mieluummin olisin 2 päivää päivystyksessä kun antaisin miehen kaivaa musta veristä tamponia ulos. Yäk. Eikä siitä tulis yhtään mitään niillä nakeilla... menis vaan syvemmälle koko roska :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kyllä mieluummin olisin 2 päivää päivystyksessä kun antaisin miehen kaivaa musta veristä tamponia ulos. Yäk. Eikä siitä tulis yhtään mitään niillä nakeilla... menis vaan syvemmälle koko roska :D
Onhan olemassa ne pinsetit. Mies vaan näkis sinne paremmin, ku mitä itse näkee. Ja mä kyllä mieluummin antasin miehen kaivella, ku menisin vieraan hoitajan luo kaivauttamaan veristä tamppoonia.
 
ap
Noni. Tamppooni on nyt poistettu! Ja päivystyksen toimesta! Kyllä helpotti. Mutta mietityttää vaan, että mitäs JOS näin käy uudelleen? Ainakin tuon kyseisen paketin heitän menemään tai laitan ainakin palautetta valmistajalle kuin kävi.
 
Komppaan Aamuäreä äitikans!!!
Ei tarvii murehtia enää tota ja luulen, ettei valmistajaa yhden narun katkeaminen paljon kiinnosta.. Täytyy sanoa, etten itse olisi kyllä kuuna päivänä päivystykseen lähtenyt, mutta hyvä et oli kanttia. Vaikka onhan sieltä ja täältä kaikenlaista kaivettu pois..
 

Yhteistyössä