Eka!! Siis Oulussa tapaaminen 30.10.!

Ihan pakko on tätä mainostaa tässäkin osiossa, että kaikki kiinnostuneet huomaisivat. Emmanmammalle voi ilmoittautua y-viestillä ja samalla antaa ruokapaikkaehdotuksen, minne haluaisi syömään. Sinne mennään, mikä saa eniten ääniä. Eli aika on siis ensi la 30.10. klo 15.00. Paikka on siis edelleen avoinna. Luulisin, että Emmanmamma paikan ilmoittelee jo aika piankin, kun eihän tapaamiseen enää pitkästi ole =) :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 16:03 Prouva kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 14:58 Tallu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 14:34 äiti kirjoitti:
ketäs on lähdössä?
Mä en tiedä, kun ilmoittautumiset on suoraan Emmanmammalle, mutta jospa hän vastailis, kun ehtii koneelle :)

Mahtaakohan löytää tänne... ;)
Opastetaan vähän jos ei muuten eksy tänne ;)
 
Sarah84
minäkin haluaisin tulla mutta kun en vieläkään tiedä millon mies tulee toiselta paikkakunnalta... siis kun todennäköisesti tulee vasta lauantaina ja aikaa en osaa sanoa... todennäköisimmin en ehdi.
 
Emmanmamma
:attn: Tapaamiseen tulevat! :attn:

Meitä on tällä hetkellä lähdössä 4 mammaa ja pari tietää vasta lähempänä pääsevätkö mukaan. Olenko väärässä kun ajattelen ettei pöytävarausta tarvita näin pienelle joukolle? Tapaamispaikkana on siis Pannu. Jos Pannu on täynnä niin voimmehan yrittää sinne Amarilloon vai mitä? Jos kuitenkin sovitaan, että tavataan Pannun ulko-oven luona klo.15.00. Jos joku vielä peruu tai haluaa mukaan niin laittakoon y-viestiä. Ihan vaan sen takia että tiedämme odotella kaikkia mahd. myöhästyneitäkin.

Meillä on netissä joku vika ja en pysty kovin usein koneella käymään, mutta yritän pikavisiitteja joka päivä tehdä. Y-viestillä tavoittaa tietty parhaiten tai kirjoittamalla tähän ketjuun. :)

Arvatkaa harmittaako kirjoittanutta lähteä herkuttelureissulle ilman että pystyy itse syömään. Otin nimittäin juuri kieleen korun ja mehulinjalla ollaan. :headwall: :headwall: :headwall: :D :p
Innolla tapaamista odottaen, Emmanmamma
 
Irwikisu
En ole kauheasti kaksplussalla pyöriny, silloin tällöin vain.. Ja toisaalta mietin että uskallankokaan? :ashamed:

Olen kolmekymppinen kolmen äiti täältä Rajakylän pinnasta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 15:37 Irwikisu kirjoitti:
En ole kauheasti kaksplussalla pyöriny, silloin tällöin vain.. Ja toisaalta mietin että uskallankokaan? :ashamed:

Olen kolmekymppinen kolmen äiti täältä Rajakylän pinnasta.
Sulla on sen verran hauska nikki, että ainakin mun mieleen oot jääny, vaikka et paljon täällä ole ollutkaan. Mutta jos halua ja intoa riittää, niin meidän mukaan uskaltautuu kyllä.. sillä ei me purematta niellä ;)
 
Emmanmamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 15:37 Irwikisu kirjoitti:
En ole kauheasti kaksplussalla pyöriny, silloin tällöin vain.. Ja toisaalta mietin että uskallankokaan? :ashamed:

Olen kolmekymppinen kolmen äiti täältä Rajakylän pinnasta.
Totta kai tulet mukaan jos vaan pääset. :) Mäkään en ole vähään aikaan ehtiny kunnolla palstalla pyörimään. Kiva vaan tutustua uusiin. Mun mielestä sulla on kanssa loistava nikki muuten.
 
Emmanmamma
Niin ja sitä vielä, että varmaan tunnistetaan toisemme sitten siinä Pannun edessä, mutta mulla on vihreä villakangastakki josta mut varmasti huomaa. Mua jännittää jo. :)
 
Edellisessä ketjussa oli viestejä NIIIN paljon, että kuvittelin tapaamiseen olevan tulossa ainakin sata mammaa..! :ashamed: Oulusta ollaan, mutta VALITETTAVASTI en kyllä pääse mukaan. Olisin ehkä jopa uskaltautunut, kun kävi ilmi että mukaan tulijoita on näinkin vähän... :)
 
riddler
Oivoi, minä en pääsekkään kun ukko on hirvimetsällä ja oma äitini jonka piti olla lapsenlikkana on sairaana :( Voi että harmittaa.:'(

Laitan y-viestiä vielä. Pitäkää te muut hauskaa munkin puolesta!
 
Irwikisu
"En ole kauheasti kaksplussalla pyöriny, silloin tällöin vain.. Ja toisaalta mietin että uskallankokaan?

Olen kolmekymppinen kolmen äiti täältä Rajakylän pinnasta.

Sulla on sen verran hauska nikki, että ainakin mun mieleen oot jääny, vaikka et paljon täällä ole ollutkaan. Mutta jos halua ja intoa riittää, niin meidän mukaan uskaltautuu kyllä.. sillä ei me purematta niellä ;) "


Kiitos ja hyvä. Tai siis. Mie ihan nolostuin ja menin sanattomaksi. :x Näillä näkymin tulen jos en ihan pahaan kuntoon mene, meinaan ettää flunssa yrittäää nujertaa minut täysin. Minut tunnistaa Pitkästä punaisesta tukasta, silmälaseista ja päällä on joko (riippuu kuin kylmä on) musta pitkä villakangastakki karvakauluksella tai antiikkiruskea nahkatakki.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 23:38 riddler kirjoitti:
Oivoi, minä en pääsekkään kun ukko on hirvimetsällä ja oma äitini jonka piti olla lapsenlikkana on sairaana :( Voi että harmittaa.:'(

Laitan y-viestiä vielä. Pitäkää te muut hauskaa munkin puolesta!
Voi harmi :/ , olis ollu kiva nähdä sua. Mutta sairauksille ei voi mitään. Kevväämmälle suunnitellaan varmaankin uutta tapaamista, joten toivotaan, että silloin olisi parempi onni =)
 

Yhteistyössä