eka ultra :)

  • Viestiketjun aloittaja ronja-86
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2005 klo 21:15 tyttelityy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2005 klo 17:16 haisu kirjoitti:
Meillä on vain rakenneultra(niskapoimuun pääsee, jos tekee abortin vammaisuuden takia). Ja lopussa painoarvioon, jos on tarvetta.
Nyt puhut puuta heinää!!!! np ultraan pääsy EI MISSÄÄN NIMESSÄ OLE ABORTIN tekoa varten, ja kaikilla on siihen oikeus.. siitähän vasta "selviää" jos on jotain "viitteitä vammaisuuteen".. älä puhu niin kuin tietäisit kun et tunnu tietävän! Olen 4 lasta kemissä synnyttänyt ja tiedän mistä puhun.
Multa kysy terveydenhoitaja(asun keminmaassa)että teekkö abortin jos on vammanen, sanoin että en, ja ei sitten kirjottanu lähetettä np:hen vaikka oisin halunnu.Ja Synnytystapa-arvioon pääsi ensisynnyttäjät.Toisella kertaa vain tarviitaessa
 
rita18
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2005 klo 09:00 haisu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2005 klo 21:15 tyttelityy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2005 klo 17:16 haisu kirjoitti:
Meillä on vain rakenneultra(niskapoimuun pääsee, jos tekee abortin vammaisuuden takia). Ja lopussa painoarvioon, jos on tarvetta.
Nyt puhut puuta heinää!!!! np ultraan pääsy EI MISSÄÄN NIMESSÄ OLE ABORTIN tekoa varten, ja kaikilla on siihen oikeus.. siitähän vasta "selviää" jos on jotain "viitteitä vammaisuuteen".. älä puhu niin kuin tietäisit kun et tunnu tietävän! Olen 4 lasta kemissä synnyttänyt ja tiedän mistä puhun.
Multa kysy terveydenhoitaja(asun keminmaassa)että teekkö abortin jos on vammanen, sanoin että en, ja ei sitten kirjottanu lähetettä np:hen vaikka oisin halunnu.Ja Synnytystapa-arvioon pääsi ensisynnyttäjät.Toisella kertaa vain tarviitaessa
no kemissä ei ollu moista,sai mennä jos halus,sai olla menemättä jos halus,ilman että kysyttiin tekeekö abortin jos lapsi vammainen..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2005 klo 09:26 rita18 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2005 klo 09:00 haisu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2005 klo 21:15 tyttelityy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2005 klo 17:16 haisu kirjoitti:
Meillä on vain rakenneultra(niskapoimuun pääsee, jos tekee abortin vammaisuuden takia). Ja lopussa painoarvioon, jos on tarvetta.
Nyt puhut puuta heinää!!!! np ultraan pääsy EI MISSÄÄN NIMESSÄ OLE ABORTIN tekoa varten, ja kaikilla on siihen oikeus.. siitähän vasta "selviää" jos on jotain "viitteitä vammaisuuteen".. älä puhu niin kuin tietäisit kun et tunnu tietävän! Olen 4 lasta kemissä synnyttänyt ja tiedän mistä puhun.
Multa kysy terveydenhoitaja(asun keminmaassa)että teekkö abortin jos on vammanen, sanoin että en, ja ei sitten kirjottanu lähetettä np:hen vaikka oisin halunnu.Ja Synnytystapa-arvioon pääsi ensisynnyttäjät.Toisella kertaa vain tarviitaessa
no kemissä ei ollu moista,sai mennä jos halus,sai olla menemättä jos halus,ilman että kysyttiin tekeekö abortin jos lapsi vammainen..
Joo, tuo mejän neuvolatätsy on muutenki ihan pimeä, ei meinannu laittaa mulle lähetettä äitipolille, vaikka lääkäri nimenomaan käski laittaa viikolla 36. Sano vain että hän on synnyttäny 4,5kg eikä oo yhtään mua isompi. Ainoa vain, että multa ekakerralla otettiin lantiokuvat, eikä yli kolmikilosta mahu ulos. Onneksi tuli päänsärkyä, ja pääsin osastolle ja ottivat sitten sen kokoarvion.Haluaisin vaihtaa neuvolaa, mutta eipä se täällä oo mahollista.
 

Yhteistyössä