eka ultra

onk jollain kokemusta tällaisesta: minulla on tullut pari kertaa todella niukkaa ruskeaa vuotuoa. tänään päätin mennä ultraan katsomaan onko kaikki kunnossa. laskurin mukaan viikot nyt 6+2. ultrassa näky siististi sikiöpussi ja ruskuaispussi, mutta ei sikiökaikuja tai sydämen toimintaa. eli tuulimunan mahdollisuus 50/50. viikon päästä sitten uudelleen katsomaan jos jotain löytyy, jos ei niin on varmaan mentävä kaavintaan.
hedelmöittyminen mahd. tapahtunut vasta myöhemmin ja silloin viikot olis 5+2.
onko jollain muulla ollut ultrassa näillä viikoilla tyhjää, mutta sitten se pieni elämä olisikin sieltä löytynyt. nyt kyllä pelkään pahinta ja tää viikko tulee olemaan tuskallinen.
 
diinu
minulla oli vuosi sitten vastaava tilanne...ruskeaa vuotoa ja vielä vatsakivn kans. neuvolasta sanottiin että aika selvät keskenmenon merkit, mutta sanoivat että täytyy asia tarkistaa ja pyysivät menemään päivystykseen.
siellä asiaan ei saatu selvyyttä ja sitten nasitentautien polille seuraavaksi aamuksi..
sinne sitten ja nähtiin vaan sikiöpussit (mun tapauksessa siis kaksi ;) )
ja sanottiin et kahden viikon päästä uudestaan niin nähdään onko elämää, koska tässä vaiheessa sikiön sydän ei vielä lyö!
sitten elämäni pisimmät kaks viikkoo ja jännityksessa taas ultraan. ja siellähän löi kaksi sydäntä!
nyt minulla on 8kk:n ikäiset kaksoset!
eli kaikki on mahdollista. niin minullekkin sanottiin että joko on elämää tai sitten ei!
tsemppiä ja toivotaan parasta!!!
 
=) jee. nyt mulla oli toinen ultrassa käynti ja sieltähän se pikku "samppa" löytyi. hän oli 8mm pitkä ja voi hyvin. nyt täytyy toivoa että loppumatkakin sujuisi hyvin. jännitys laukes ihan kokonaan ja kaikkia paikkoja alko särkee, mut nyt on tosi helpottunut olo!
 

Yhteistyössä