Ekaa kertaa ivf

Mai68 suuresti onnea plussasta!!!

Niin kuin olen jo ennakoivia oireita kertonut (enneuni, jossa testasin negan ja torstain menkkakivut..vuoto alkoi perjantaina) joten tulos oli nega :(

Nyt katse tulevaan ja heinä-elokuun vaihteeseen, jolloin olisi tarkoitus tehdä pas.

Nyt olen tietoisesti pyrkinyt siirtämään ajatukset pois näistä hoidoista ja nauttimaan kesästä :) ja varailin tossa syksyksi ruskareissun lappiin. Pienenä miinuksena on se, ettei rakas ystäväni tällä kertaa lähde mukaani (hänellä laskettuaika 30.10. ja ison masun kanssa ei hirveitä matkoja patikoida...). Mutta tietysti olen erittäin iloinen/onnellinen ystäväni perheenlisäyksen johdosta.

Kaikille mukavaa kesää ja paljon plussia sekä tarrasukkia!!!
 
Hei!

Mai68:lle suuronnittelut plussasta! Tuot positiivista intoa tähän pinoon! :flower:

Kalinkalle :hug: ja voimia jatkoon! Kesästä nauttiminen on fiksu idea.

Itselläni meneillään painonlisäpudotus kävelyretkineen ja kevytruokineen. Josko vaikka lisäisi elokuisen hoidon onnistumisen todennäköisyyttä. Kylmästi sain sen kuulla minun tapauksessani olevan noin 10 prosenttia... No enemmän se on kuin nolla!

Tsuppadui!

Saara
 
Hei!

Mai68, isosti onnea!! Tosi hieno juttu, että plussaa pakkui testissä :flower:

Kalinka, meillä on sama tilanne - syksystä uusiksi koko ivf-rumba (me ei saatu pakkaseen yhtään huurukaista), mutta hyvin se meni viimeksi. Nautitaan nyt kesästä ja mistä sitä koskaa tietää, että mitä kesästä seuraa.

SaaraX, mä liityn sun seuraan painonpudotuksessa. Kesäruoat ovat onneksi kevyitä ja terveellisiä - ja tosi hyviä. Tarkoitus olisi tiputtaa neljä - viisi kiloa ja uskoisin sen kyllä lähtevän, kun saan motivoitua itseni.

Loma lähenee, vieä kaksi kokonaista viikkoa töissä ja sitten kolmeksi viikoksi vapaalle. Sen jälkeen sitten alkaakin uusi kierros ivf-hoidoissa.

elina
 
Elina: Juu kesäruoat ovat hyviä jos pysyy grillatuissa ja tuoreissa vihanneksissa. Valitettavasti myös tuo jäätelö on sellainen kesäruoka... Eilen kävelin reippaasti auringonpaisteessa työmatkojen yhteydessä sellaisen viitisen kilometria. Tunnen tyytyväisyyttä itseeni. Loppuviikko ollaankin sitten työmatkalla ja liikunta jää vähiin. Viikonloppuna pitää taas ryhdistäytyä...

Ensi viikkoon!
 
Hei !

Kiitos kaikille onnitteluista! Ei tätä vielä oikein usko todeksi =)

Onpa ihanaa nähdä Saarax, Elina67 ja Kalinka71 että olette noin positiivisella mielellä. Kirjoituksistanne pursuaa jo energiaa ja intoa elokuun hoitorumbaan, Hienoa!
Nauttikaa nyt kesästä ja kärpäsistä...
Toivottavasti kuulen teistä vielä, olisi kiva seurailla kuulumisianne.

Aurinkoista päivää kaikille!
 
Joo, aamulla oli havaittavissa vuotoa. Ja koko ajan tuntuu siltä että jotain valuu. Vielä ei ole alkanut kunnolla. Nyt on pp12 ja kp 28 tasan kaksi viikkoa punktiosta. Kyllä mä tän arvasin että näin käy :'( !!
Asennoiduin jo heti hoidon alussa ettei ekalla kerralla tärppää mutta silti on aika ikävä fiilis. Näin jopa miehen ilmeestä että sitäkin harmitti tällä kertaa :'( . Kaippa ne menkat alkaa tänään ryminällä. Siltä vähän näyttää ja tuntuu. Aamulla laitoin vielä lugen mutta saa nähä jatkanko enää...
 
Hei!

Olen pahoillani Angelina!!! Tiedän tunteesi, omasta pettymyksestäni on nyt päivää vaille kaksi viikkoa... Eli tuoreessa muistissa on. Vaikka sitä asennoituu, että ekalla ei tärppää, niin kun sitä siitä huolimatta toivoo loppuun asti. Miehelleni tuntui tämä eka mönkään mennyt juttu olevan huomattavasti raskaanmpi. Tai ehkä se on siinä, että me naiset ja miehet käsittelemme asioita yleensä vähän eri tavalla.
Yritä saada käytyä asia läpi mielessäsi mahdollisimman pian - ja sitten taas eteenpäin positiivisin mielin. Eipä tuota ole aina niin helppo noudattaa, mutta jos tuohon pystyy, niin hieno homma. Mä halusin hoitavan lääkärin kanssa käydä asian heti läpi ja suunnitella jatkon ( olimme yhdessä mieheni kanssa käyneet asiaa viikonlopun ajan läpi ja miettineet jatkosuunnitelmia). Mulla tuo siis auttoi.
Nyt odottelen huomista ja silloin alkaa Primolut-siirtokuuri ja heinäkuussa siitten sama juttu. Elokuussa on sit menkkojen alusta lyhyellä kaavalla Suprecurit ja Gonalit. Nyt yritän lähinnä työntää koko asian mielestäni - mutta kyllähän se ainakin alitajunnassa pyörii.

Voimia sulle Angelina :hug:
 
hei kaikki juhannus on nyt vietetty ja palattu takaisin netin pariin olin saanut sähköpostin hoitavalta lääkäriltä että me saatiin se lähete ivf hoitoon pitää vielä käydä keskustelemassa hoidosta ja käydä verikokeessa eli elokuussa tai syyskuussa aloitellaan jännittää
 
kuun loppu lähenee, niin kuin kuukautistenkin niin meillä 30.7 keskustelu aika jossa saan hormooni reseptit ja sitten seuraavista kuukautisista aloitetaan kuukautisten pitäisi alkaa pari päivää keskustelu ajan jälkeen että kiirettä tulee pitämään

angelina :hug: ja voimia tulevaisuutta ajatellen
 
Hei kalinka71!

Hyvin täällä voidaan, toistaiseksi vielä raskaana :) , huomisesta ei koskaan tiedä...
Viikkoja 7 tulee huomenna täyteen.

Mun juttuja voi käydä lukemassa odotuspuolella, olen kirjoitellut siellä KESÄKUUN LAPSETTOMUUSHOITOJEN PLUSSAAJAT pinoon.

Mä olen käynyt lukemassa sitä pinoa jonne kirjoittelet, on kiva seurata miten teillä asiat etenee syksyä kohti. Odotan kovasti että sinä ja muutkin pääsette kans siirtymään tonne odottajien puolelle.
Toivon kaikkea hyvää ja jaksamista rankkoihin hoitoihin jotka taas aloitat :heart:
:hug:
 
Moikka! Saanko liittyä seuraan? Mulla alkaa nyt eka IVF-hoito. Huomenna sunnuntaina alan sumuttelemaan Synarelaa ja parin viikon päästä on seurantaultra. Punktio on viikolla 33. Tampereella Taysissa ollaan hoidoissa.
 
Moi!Saanko minäkin liittyä seuraan? Olemme hoidoissa TAYSissa, 1 inssi takana ja ivf tulossa lokakuun alussa. Oltais päästy jo syyskuussa iffiin mutta ulkomaanmatkan takia siirtyi lokakuulle. Mielenkiinnolla lueskelen jo teidän muiden ivf-kokemuksia, etenkin TAYSista :)
 
30 päivä lähestyy silloin menen hakemaan ne reseptit ja pisto ohjeet jännittää ja mietityttää että milloin kuukautiset alkaa alkaako juuri sinä päivänä vai myöhemmin toivottavasti ei ainakaan aikaisemmin ettei aikataulut menis uusiksi
 

Yhteistyössä