ekan äidiksi

  • Viestiketjun aloittaja kevätsade
  • Ensimmäinen viesti
kevätsade
Täytän 32 vuotta kesällä. Yritimme pääsääntöisesti yli kaksi vuotta lasta mieheni kanssa. Vauvan yrittäminen on ollut henkisesti todella rankkaa, mutta nyt olemme onnemme kukkuloilla. Kaikki on mennyt hyvin ja viikkoja on 25.

Kevättä odotellen!
 
Ihanaa, että onnistuitte. Omat lapset ovat maailman paras lahja, ainakin meidän perheen mielestä. Välillä väsyttää ja on rankkaa, mutta enimmäkseen ihmettelemme miehen kanssa kahta ihanaa aarrettamme. Nauti odotuksesta ja pidän peukkuja että kaikki sujuu hyvin! :hug:
 
Henna76
Onnea roppakaupalla! :hug:

Meillä on meiheni kanssa yrittämistä takana useampi vuosi ja nyt 30v:na elän onnen täyttämää, jännittävää aikaa: plussasin viikko sitten eikä tuota ihanaa uutista vielä oikein uskalla kertoa kenellekään ...

Kaksi vuotta sitten läpikävimme MOLAn. Sen hoitaminen kesti puolisen vuotta. Onneksi minä paranin nopeasti - joskus kun sitä voi joutua seuraamaan 18 kuukautta ennen kuin voi turvallisesti yrittää uutta raskautta!!!

Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin ja saamme oman, ensimmäisen pienokaisen!

Kaikki tukeni teille, jotka olette eläneet MOLAn kanssa!

Ja kaikki tukeni myös teille, jotka olette yrittäneet saada lasta pitkään - tai yritätte edelleen!
 
Ilo
Voih. Onko muita yli 30 v., joilla ei vielä lasta...? Please ilmoittautukaa, tarvitsen vertaistukea, sillä oma ikä tuntuu niin ahdistavalta. Mutta minkäs sille voi, että se kunnon isäehdokas löytyi vasta vähän ennen kolmeakymppiä ja vasta nyt 31 veenä voi alkaa ensimmäisen yritys. Toivottavasti tärppää pian!!
 
myy
Ikää kohta 33 vee ja esikoista toivotaan. Ikä ahdistaa, mutta toiveet on korkealla! Harhailen vähän väärällä palstalla, kun vielä ei ole tärpännyt, mutta tulin lukemaan 30-40 v äitien tunnelmia... Mä haluan kans äidiksi!! :)

Onnea Kevätsade ja Henna!! :flower: Liittyisin mielelläni joukkoonne..
 
Täällä kans yksi kohta 32 v ja heinävauva tulossa. Yritystä ehti olla vain muutaman kuukauden. Kiva olisi keskustella muiden samanikäisten kanssa, joilla ei ole entuudestaan lapsia...minusta tämä on ihan sopiva ikä saada ensimmäinen lapsi eli ikä ei ahdista yhtään.

Kaikkea mahdollista on ehtinyt kokea ja nähdä, joten nyt voi rauhoittua jo vähän lapsen hoitoon :) ..toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti
 
Hiukan olen edellä eli esikko on 10 kk ja toinen tulossa kesällä. Olin 33v, kun esikko syntyi, joten elämää oli takana jo jonkinverran. Minulla ei koskaan varsinaista vauvakuumetta ollut, mutta sellainen perusajatus, että lapset kuuluvat elämään. Naimisissa olimme olleet melkein 11v, kun esikko syntyi. Mitään hirveää yritysta ei ollut, ystäväpiirissä on paljon pareja, joilla on ollut todella paljon vaikeuksia lapsensaannissa, joten otimme rauhallisesti.
Aikaisemmin en ollut valmis äidiksi, no en tiedä olenko nytkään, mutta kyllä se lapsi kasvattaa =)
Monet parikymppisenä lapsensa saaneet ystäväni ovát sitä mieltä, etteivät enää jaksaisi, mutta hoitoon kyllä otetaan mielellään...
Kaipa se kaikki on siitä omasta persoonasta kiinni, miten asiaan suhtautuu. Tosin osa ystävistäni on sitä mieltä, etten tiedä vielä lastenhoidosta mitään, kun meillä on nukuttu yöt alusta asti :LOL:
 
Sarke
Paljon onnea raskaudestasi :flower: :hug:
Hienoa,että jaksoitte yrittää. Meillä 10kk poika ja hänen odottamiseen meni 7.v Toinen vauva mielessä,mutta mutta...kun se ei olekkaan niin helppoa. :(
 

Yhteistyössä