Ekan dödönne merkki? *tärkeä*

  • Viestiketjun aloittaja vm -78
  • Ensimmäinen viesti
Mulla oli sellainen ihanan tuoksuinen Pierre Robertin vaaleanpunainen pullo. Se oli mun lemppari ja kaverit kehu kun mä aina tuoksuin niin hyvälle. Mut sit sen valmistus lopetettiin. Sen jälkeen en ole kunnon kivaa dödöä enää löytänyt.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Mulla oli sellainen ihanan tuoksuinen Pierre Robertin vaaleanpunainen pullo. Se oli mun lemppari ja kaverit kehu kun mä aina tuoksuin niin hyvälle. Mut sit sen valmistus lopetettiin. Sen jälkeen en ole kunnon kivaa dödöä enää löytänyt.
Oi, mä muista tään! Näitä oli muitakin värejä ja sarjassa suihkusaippuaa ja kosteusvoidetta ainakin. Oli vaaleanpunainen sarja, vaaleanvihreä, ja olikohan vaaleankeltainen. Haaparannasta bongasin näitä vielä silloinkin, kun Suomen puolella ei enää näkynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Mulla oli sellainen ihanan tuoksuinen Pierre Robertin vaaleanpunainen pullo. Se oli mun lemppari ja kaverit kehu kun mä aina tuoksuin niin hyvälle. Mut sit sen valmistus lopetettiin. Sen jälkeen en ole kunnon kivaa dödöä enää löytänyt.
Oi, mä muista tään! Näitä oli muitakin värejä ja sarjassa suihkusaippuaa ja kosteusvoidetta ainakin. Oli vaaleanpunainen sarja, vaaleanvihreä, ja olikohan vaaleankeltainen. Haaparannasta bongasin näitä vielä silloinkin, kun Suomen puolella ei enää näkynyt.
Ihanaa et joku muukin muistaa :D Niin, siitä tais olla eri värejäkin, mä vain ihastuin siihen vaalenapunaiseen.
 
sondersson
mä uskoisin, että sellasen sininen/lila fii jossa oli pinkki teksti. En oo varma mut sellanen mielikuva mulla on. Mä muistan et halusin Datea, sitä missä oli pitkä- ja tummahiuksinen tyttö kuvassa, sillä oli ehkä punainen napapaita (?), mut jostain syystä en sitä koskaan saanut. Ja oliko se tuoksu eikä dödö?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Mulla oli sellainen ihanan tuoksuinen Pierre Robertin vaaleanpunainen pullo. Se oli mun lemppari ja kaverit kehu kun mä aina tuoksuin niin hyvälle. Mut sit sen valmistus lopetettiin. Sen jälkeen en ole kunnon kivaa dödöä enää löytänyt.
Oi, mä muista tään! Näitä oli muitakin värejä ja sarjassa suihkusaippuaa ja kosteusvoidetta ainakin. Oli vaaleanpunainen sarja, vaaleanvihreä, ja olikohan vaaleankeltainen. Haaparannasta bongasin näitä vielä silloinkin, kun Suomen puolella ei enää näkynyt.
Oi, se vaaleanpunainen oli ihanaa. Sitä käytin monta vuotta. Suihkugeeliä ja shampoota myös. Ihana aprikoosimainen tuoksu.
 
kasarifani
Alkuperäinen kirjoittaja X:
En muista nimeä, vai olikohan Mon Ami tai joku...liloja kukkia...ihana tuoksu.
Niin olikin! Se liila oli ihana ja sit se pinkki. Hitsi ku en muista mitä merkkiä ne oli... sit mulla on semmonen mielikuva, et olis ollut roll-on -dödö jonka merkki oli Linna. Se sininen oli ihanan raikkaan tuoksuista.

 

Yhteistyössä