Elääkö teillä molemmat vanhemmat?

Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Nauta:
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Isä elää (tuskin kovin kauaa), äiti kuoli muutamia vuosia sitten 47-vuotiaana :( Ja se oli elämäni kauhein kokemus löytää hänet :/
:hug: 47v!
Kiitos tuisku77 ja Nauta :hug: Kuolema oli siis yllättävä, edellisenä iltana puol 11 oltiin vielä puhelimessa ja aamulla menin lapsen kanssa hänen luokseen, kun ei vastannut puhelimeen :'(
Tiedän miltä sinusta tuntuu. Ikävä ei kyllä katoa milloinkaan!

 
vieras
Mulla elää isä mutta yhteyksiä ei juuri ole, äiti kuoli 7 vuotta sitten 56-vuotiaana vaikeaan neurologiseen sairauteen, olen itse nyt 39 v.

Miehellä molemmat vanhemmat elossa reilut 70 v. mutta molemmat sairastelee :( ja ovat kaukana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ei elä kumpainenkaan,isä kuoli syöpään 43vuotiaana (3v sitten ) ja äiti 40 vuotiaana syöpään hänkin vuosi istten.
itse nyt 23v ja on aika orpo olo :ashamed:
:hug: :hug: Voimia! Joskus oman surun keskellä mietin, onko kuolema helpompi hyväksyä, kun taustalla on sairaus? Suruhan on tietenkin yhtä suuri, sitä en tarkoita, mutta oman äitini löytäessäni olisin jotenkin niin kaivannut jotain syytä kuolemalle, jotta se olevinaan olisi ollut helpompi hyväksyä, en tiedä sitten onko niin, vaikka syy olisikin. Raskasta aina kuitenkin :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nauta:
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Nauta:
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Isä elää (tuskin kovin kauaa), äiti kuoli muutamia vuosia sitten 47-vuotiaana :( Ja se oli elämäni kauhein kokemus löytää hänet :/
:hug: 47v!
Kiitos tuisku77 ja Nauta :hug: Kuolema oli siis yllättävä, edellisenä iltana puol 11 oltiin vielä puhelimessa ja aamulla menin lapsen kanssa hänen luokseen, kun ei vastannut puhelimeen :'(
Tiedän miltä sinusta tuntuu. Ikävä ei kyllä katoa milloinkaan!
Ei katoa ei.. Eikä se hetki, kun avaan oven ja menen sisälle. Onneksi nykyään painajaisia en siitä nää enää niin paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ei elä kumpainenkaan,isä kuoli syöpään 43vuotiaana (3v sitten ) ja äiti 40 vuotiaana syöpään hänkin vuosi istten.
itse nyt 23v ja on aika orpo olo :ashamed:
:hug: :hug: Voimia! Joskus oman surun keskellä mietin, onko kuolema helpompi hyväksyä, kun taustalla on sairaus? Suruhan on tietenkin yhtä suuri, sitä en tarkoita, mutta oman äitini löytäessäni olisin jotenkin niin kaivannut jotain syytä kuolemalle, jotta se olevinaan olisi ollut helpompi hyväksyä, en tiedä sitten onko niin, vaikka syy olisikin. Raskasta aina kuitenkin :'(
Musta tuntuu ett äse on helpompi hyväksyä,ainakin sillä että saa aikaa valmistaa itseään siihen hetkeen kun toinen on poissa.Voi kertoa tälle kuolevalle kaikki maailman asiat mitä haluaa vaan kertoa jne.
mun ystävä menetti äitinsä yllättäen (oli mullekkin tosi tärkeä ihminen) ja se sattui kyllä.
Mä olen ollut molempien vanhempien luona kuolin hetkenä ja olen siitä lopun elämääni onnellinen että sain kertoa että rakastan heitä,enkä ikinä unohda.
me puhuttiin äitini kanssa kuolemasta jo ennen kun syöpä uusiutui,ja puhuttiin vielä sairaalassakin.
Äiti kerkes sairastaa 9 vuotta.
Isän kanssa en uskaltanut ottaa asiaa puheeksi mutta jotenkin sen aistin ettei isä halunnut siitä puhua.koettiin hienoja hetkiä kuitenkin yhdessä sairaudesta huolimatta.JOtenkin sekin kun tiesi lopputuloksen,auttoi mua eteenpäin ja antoi mulle voimaa ettei vanhempieni tarvinnut mua lohduttaa sen takia että he kuolevat.
Ehkä äkillinen kuolema,johtui se sitten sairaudesta taikka onnettomuudesta on se pahin..ei voi tavallaan hyvästella.

:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nauta:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ei elä kumpainenkaan,isä kuoli syöpään 43vuotiaana (3v sitten ) ja äiti 40 vuotiaana syöpään hänkin vuosi istten.
itse nyt 23v ja on aika orpo olo :ashamed:
:hug: Onko sinulla sisaruksia?
juu on mulla kohta 17vuotias veli :xmas:
Meillä eri isät,sikäli hyvä niin ei olla molemmat orpoja
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Nauta:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ei elä kumpainenkaan,isä kuoli syöpään 43vuotiaana (3v sitten ) ja äiti 40 vuotiaana syöpään hänkin vuosi istten.
itse nyt 23v ja on aika orpo olo :ashamed:
:hug: Onko sinulla sisaruksia?
juu on mulla kohta 17vuotias veli :xmas:
Meillä eri isät,sikäli hyvä niin ei olla molemmat orpoja
Nuoria olette molemmat. Pitäkää toisistanne huolta!
:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nauta:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Nauta:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ei elä kumpainenkaan,isä kuoli syöpään 43vuotiaana (3v sitten ) ja äiti 40 vuotiaana syöpään hänkin vuosi istten.
itse nyt 23v ja on aika orpo olo :ashamed:
:hug: Onko sinulla sisaruksia?
juu on mulla kohta 17vuotias veli :xmas:
Meillä eri isät,sikäli hyvä niin ei olla molemmat orpoja
Nuoria olette molemmat. Pitäkää toisistanne huolta!
:heart:
kovasti koitetaan,ja sitähän se äitikin sanoi ettö vaikka mitä kävis niin emidän täytyy pitää yhtä :heart:
 
Turkilmas
Äiti elää. Isä kuoli muistaakseni 38-vuotiaana ja isäpuoli (joka oli mun virallinen huoltaja) kuoli reilu pari vuotta sitten. Hän oli kuollessaan 48-vuotias, en muista ihan varmaksi ikää.
 
vieras
Molemmat elää, nähdään yleensä kerran viikossa. Tajusin just, etten osaa edes kuvitella millaista on kun mun vanhemmat kuolee ja väistämättähän se on edessä...ahdistus.
 

Yhteistyössä